Toon posts:

Probleem met beeld tijdens games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik aan het gamen ben valt mijn beeld weg en moet ik mijn pc rebooten heb al de laatste nieuwe drivers geïnstaleerd maar dit geeft geen verschil. Dit zijn mijn gegevens:

ASUSTeK Computer INC. P5K SE
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
2x1 GB DDR2 SDRAM Kingston
NVIDIA GeForce 8600 GTS
True power trio 650W

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

8600 GTS overgeclocked?
8600 GTS extra voedingsaansluiting niet aangesloten?
8600 GTS koeling defect?

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
8600 GTS niet overclocked dat weet ik zeker van de extra voeding weet ik het niet en ik denk niet dat er koeling is op de kaart zelf buiten de koelvinnen

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog eens gecontroleerd voor die extra voeding aansluiting maar ik zie geen buiten de gene die aangesloten is.En van temperatuur, het hoogste wat ik tot nu heb gehad tijdens het gamen, is 74°C gemeten met nvtemplogger. Maar ik denk niet dat het daar mee temaken heeft, heb het spel world in conflict altijd kunnen spelen en nu valt het uit, zelfde met cod4 en unreal, heb eerst een paak keer een paar uur kunnen spelen en nu valt het scherm weg na een paar minuten.Swat 4 daarentegen valt altijd na een paar minuten weg.

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem Gehad. bij mij was toen het probleem dat ik te snel Ram geheugen had en dit in de bios moest verlagen. dus bij voorbeeld als je een van 677Mhz hebt en dat dan verlaagt naar 400 en dan zou het het moeten doen teminste dit werkte bij mij wel.
Groeten

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet hoe dit ingesteld staat maar op de aankoopbon staat: HyperX 2GB 800MHz DDR2(2x1)
deze staan dan op een Serial ATA RAID 1220SA PCI-e x1 kaart

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je zal toch echt zelf dingen moeten gaan proberen om uit te zoeken waar het probleem zit. In de volgende FAQ staan een hoop dingen die je kan proberen.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Het is voor ons gokken waar het probleem zit met de info die je nu geeft.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 17-02-2008 21:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn RAM geheugen eens op het laagste gezet van snelheid maar dit gaf geen verschil.
Pagina: 1