Na een cleane install van windows & linux [openSuse 10.3] ben ik vergeten om een anti-virus te installeren op windows, met als gevolg je raad het nooit een of ander virus... Geen probleem dacht ik gewoon opnieuw windows installeren. Mooi niet dus... veel problemen... Na veel omzwervingen ben ik erin geslaagd om windows opnieuw te installeren, dit vooral na alle partities verwijderdt te hebben(op mn DATA -schijf na). Maar na de reboot van de windowsinstallatie ging ie terug installeren.
Weer na veel 5en en 6en en via Gparted heb ik de installatie kunnen voltooien. Maar het blijft een probleem want mijn parititie tabel is en blijft ongeldig. Gparted wil na 2 keer geprobeert te hebben (nieuwe cd) nog steeds linux niet decomprimeren (err=2).
Fixmbr en fixboot lost niks op. fdisk is niet toegankelijk in de repairmodus van windows...
Ik ben ten einde raad...
[edit]
Via een resque systeem van linux heb ik de partitie tabel kunnen bekijken deze lijk mij normaal. Hoe komt het dan dat wanneer de laptop opstart hij een ongeldige partitietabel vindt ?
Iemand soms een idee ?
Weer na veel 5en en 6en en via Gparted heb ik de installatie kunnen voltooien. Maar het blijft een probleem want mijn parititie tabel is en blijft ongeldig. Gparted wil na 2 keer geprobeert te hebben (nieuwe cd) nog steeds linux niet decomprimeren (err=2).
Fixmbr en fixboot lost niks op. fdisk is niet toegankelijk in de repairmodus van windows...
Ik ben ten einde raad...
[edit]
Via een resque systeem van linux heb ik de partitie tabel kunnen bekijken deze lijk mij normaal. Hoe komt het dan dat wanneer de laptop opstart hij een ongeldige partitietabel vindt ?
Iemand soms een idee ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 19:46 ]