Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiagamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-05-2023
Mijn broer heeft een ernstige probleem met zijn kast. Nou is hij lid bij HWI maar niemand die hem daar kan helpen. Vandaar dat ik gewoon zijn stukje tekst nu hier ga kopieren om zo wat duidelijker over te komen bij de mensen die hem eventueel kunnen helpen.

''Ik ben op zoek naar een window voor mijn behuizing (gigabyte 3d aurora). Echter heeft deze een apart uitgezaagd figuur en alleen deze soort past in de zijpaneel van mijn kast. Weet iemand misschien waar ik zo'n window kan kopen voor mijn behuizing? De orginele window ligt al in duizend stukken dus vandaar dat ik opzoek ben naar een (nieuwe). Ik zou het echt geweldig vinden als iemand zo'n window voor mijn aurora 570 kan vinden. Alvast bedankt.''

Ik zou het persoonlijk ook erg op prijs stellen als jullie mijn broer zouden kunnen helpen met zijn probleem. Hij blijft mijn broer dus dit is tenminste iets wat ik op z'n minst voor hem kan doen... jullie om hulp vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ten eerste, probeer het hier eens: http://forum.giga-byte.nl/
Ten tweede, waarom niet gewoon naar de bouwmarkt gaan een een stuk plexi kopen en dat op maat snijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiagamer
Die link is niet echt overzichtelijk en ik weet niet echt wat ik daar moet doen. De Window van de Gigabyte Aurora 570 is heel speciaal en niet zomaar een vierkante blok plexi-glas. Ik kan het niet echt uitleggen maar ik kan je 100% garanderen dat dit mij en mijn broer zowieso niet gaat lukken. Is er geen betere alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Nvidiagamer schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:18:
Die link is niet echt overzichtelijk en ik weet niet echt wat ik daar moet doen.
Als ze ergens weten waar het te vinden is, dan is het natuurlijk bij GBT zelf, dus ik zou daar gewoon een topic openen als ik jou was.
De Window van de Gigabyte Aurora 570 is heel speciaal en niet zomaar een vierkante blok plexi-glas. Ik kan het niet echt uitleggen maar ik kan je 100% garanderen dat dit mij en mijn broer zowieso niet gaat lukken. Is er geen betere alternatief?
Zoals ik hierboven zeg, vraag het eens bij GBT. Kunnen zij het niet los leveren, dan kun je natuurlijk kijken wat voor plastic er het dichtste bij in de buurt komt en dat erin zetten.
Wat is er trouwens met het oude stuk gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiagamer
Het oude stuk is kapot gegaan omdat mijn broer er gaatjes in probeerde te boren om zo een fan in te kunnen plaatsen voor extra airflow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er meerder opties zijn. Zelf plexi kopen en bewerken.
Contact opnemen met Gigabyte..

Of je kan contact opnemen met Dollarshops.eu. Zoals ik heb vernomen zijn zij goede partner met gigabyte en mischien hebben zij het liggen of kunnen wat voor je regelen.

Denk niet dat er mensen zijn die de window los hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik heb zeker weten op een site een losse side panel gezien, maar volgens mij was die voor de oude gigabyte 3d aurora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiagamer
Ja maar hij moet die van de Gigabyte 3D aurora 570 hebben he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:13
Gewoon Gigabyte mailen.. Ik zocht eerst ook een sidepanel voor m'n cheap-ass computerkast, kon je nergens iets over vinden.

Eén mailtje naar de fabrikant en ik kon er een krijgen voor een paar euro.

En dat is nog wel een goedkope kast, en een model welke niet eens op hun site stond.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvidiagamer schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:28:
Het oude stuk is kapot gegaan omdat mijn broer er gaatjes in probeerde te boren om zo een fan in te kunnen plaatsen voor extra airflow.
Onder het motto van, beter voorkomen dan genezen, deze kast behoeft geen extra side koeler te hebben, aangezien er al 3 120mm fans inzitten, 1 intake en 2 outtake. In een miditower vind ik een sidefan toch overbodig want je verstoort er alleen maar de airflow mee :)

Maar het gaat toch om deze kast ?

http://www.alternate.nl/h...1060391&showTechData=true

Je kan ook gewoon een bij een glaswinkel een stukje plexiglas op maat laten snijden, rubbertje er omheen of vastmaken met kit en klaar is kees, dat moet jullie toch ook wel lukken :? Zo moeilijk is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiagamer
Het gaat inderdaad om die kast ook de zwarte hij is wel mooi he. :P Om eerlijk te zijn hebben mijn broer en ik beide twee linkerhanden dus een gewone side paneel kopen is geen optie. Iemand die de mail van gigabyte service ofzo weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Nvidiagamer schreef op maandag 18 februari 2008 @ 00:17:
Het gaat inderdaad om die kast ook de zwarte hij is wel mooi he. :P Om eerlijk te zijn hebben mijn broer en ik beide twee linkerhanden dus een gewone side paneel kopen is geen optie. Iemand die de mail van gigabyte service ofzo weet?
info@giga-byte.nl werkt goed, hoewel een post op hun forum doorgaans ook prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiagamer
Oke heel erg bedankt iedereen. ;) Ik zal eens kijken wat ik ga doen om mijn broer blij te maken. :P
Pagina: 1