[Resistance: Fall of Man op PS3] Ik zit vast...

Pagina: 1
Acties:

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:46
Zoals mijn topic titel al aangeeft zit ik hopeloos vast in het level "Evacuation".

Dit is het gedeelte waar je in het begin via een lift de hangar betreedt en gelijk een grote alien ( Titan ) moet uitschakelen en daarna de rest van de Chimera die daar rondlopen.

Nadat ik alle Chimera heb uitgeschakeld en er een VTOL kan opstijgen komt er aan het einde van de hangar een lift naar beneden, deze kan ik ook gebruiken om naar boven te gaan. ( Dit is volgens diverse Faqs die te vinden zijn op www.gamefaqs.com ook de bedoeling en je zou bovenaan deze lift een deur door kunnen gaan en een checkpoint bereiken )

Wanneer ik echter boven ben krijg ik de deur niet open :X het lijkt erop alsof er nog een of andere "event" ge-unlocked moet worden. Ik heb het hele level afgestruint om te kijken of ik hem toch op de een of andere manier open kan krijgen maar geen idee verder hoe dit lukt...

Iemand een idee? Zit echt hopeloos vast :(

EDIT: Nevermind, er zat een deur na die lift maar mijn tv stond dusdanig donker ingesteld dat ik die niet had gezien |:( |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Vlassie1980 op 17-02-2008 17:13 ]