Film op dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12 10:19
Jongens/meiden ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen dus zet het maar hier ook al hoort het hier niet.

Ik zit met een probleem... ik heb de film Earth gedled met nieuwsgroepen en nu is die tot mijn verbazing al geconverteerd met ConvertXtoDVD alleen nu weet ik niet goed hoe ik dit op schijf zet, aangezien Nero een beetje raar doet bij mij...

Kan ik het gewoon erop zetten of moet ik nog wat speciaals doen?

Deze 2 mappen moeten dus op de dvd
Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/7456/naamloosrd3.png

kan ik gewoon zetten bij Nero... Data dvd of niet?

[ Voor 4% gewijzigd door stoeber op 17-02-2008 15:20 ]

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:55
Het lijkt mij niet helemaal legaal wat je vraagt, maar ok.. Je zegt dat Nero een "beetje raar" doet? Dat is een goede omschrijving van je probleem! Wat is er raar dan?

Maar ok, omdat ik zo lekker in de zon zit:
Gewoon DVD-Video selecteren, mappen slepen en gaan! Audio_TS is helemaal niet nodig...

Wellicht kan je beter even zoeken voordat je je meest basic vraag hier neer gooit?
Eerste link in google naar "video_ts nero": http://www.extradvd.nl/html/nero.htm

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon kiezen voor videoDVD in Nero, dan heb je netjes de audio_TS en video_TS dirs.

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-12 14:23

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

In Nero video dvd kiezen, vervolgens sleep je de bestanden in de VIDEO_TS map naar de VIDEO_TS map in Nero en dan moet het werken. De AUDIO_TS kan leeg blijven.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Kan, of Video-DVD.

... niet moeilijk doen of denken maar gewoon branden.

Verwijderd

Als je deze film gewoon in de winkel koopt, dan werkt 'ie wonderbaarlijk genoeg meteen. Oftewel: we gaan je niet helpen hiermee (en degenen die dat wel doen, zoals hierboven, mogen in het vervolg extra oppassen).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.