Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gegevensbron wordt niet gevonden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader krijgt word documenten via de email. Hierin staan gegevens die gekoppeld zijn aan een database. Deze database wordt niet meegezonden via de email. Als het word document geopend wordt vraagt hij om een gegevensbron te selecteren. Deze is dus niet te vinden maar ook niet nodig. Als ik dan op annuleren klik verschijnt de volgende melding:

Jansen week 7 is een hoofddocument voor afdruk samenvoegen. Bijbehorende gegevensbestand, \\...\VOF\Database onderaannemers.mdb kan niet worden gevonden.
Je kan dan kiezen tussen 'bestand zoeken' en opties. Ik klik dan op opties en vervolgens op 'alle samenvoeggegevens verwijderen'. Dan verschijnt uiteindelijk het benodigde worddocument met alle goede gegevens.

Dit is natuurlijk heel omslachtig en vooral tijdrovend. Mijn vader is pas overgeschakeld van Word 2000 naar Word 2003 en bij Word 2000 kreeg hij deze melding niet en werd het document gelijk goed geopend. Dit moet denk ik ook kunnen bij Word 2003. Maar hoe??

Ik heb dus helemaal geen databases, gegevensbronnen enzo nodig, ik wil alleen het word document uit een bijlage direct openen.