[V&A] Waar 'verkeerde' reacties melden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb een klacht over een advertentie waarbij reacties zijn gepost die niks over het product of wat dan ook te maken hebben. Alleen kan ik nergens een report functie o.d. vinden. Of ik kijk gewoon finaal mis. Waar kan ik die reacties melden? Moet dat hier, aangezien ik geen topics zie over reactie klachten.

- FiXeR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Gewoon, via het V&A meldpunt bij de betreffende advertentie. Het meldpunt vind je in het 'Vraag & Aanbod I/O' menu aan de rechterkant.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit kan dus blijkbaar niet bij je eigen advertenties? Want bij andere zie ik het wel staan, maar bij mijn eigen advertentie niet namelijk.

Oh, en nou heeft iemand mijn advertentie verwijdert omdat het 'verboden zou zijn om Engineer Samples te verkopen'.

Dit roept iemand, en er word meteen gelooft dat het zo is, ik zie geen bron?

[ Voor 41% gewijzigd door FiXeR.nl op 17-02-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

FiXeR.nl schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:38:
Dit kan dus blijkbaar niet bij je eigen advertenties? Want bij andere zie ik het wel staan, maar bij mijn eigen advertentie niet namelijk.
Hmm, ok, dat wist ik niet, sorry. Mochten slechte replies niet binnen afzienbare tijd verwijderd worden door een FPA die er toevallig langskwam, of door een melding van een andere Tweaker, dan kan je natuurlijk altijd even een mailtje naar pricewatch@tweakers.net sturen om het onder onze aandacht te brengen.

Ik heb even een feature request aangemaakt, om het meldpunt ook bij eigen advertenties te tonen:
http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3310
Oh, en nou heeft iemand mijn advertentie verwijdert omdat het 'verboden zou zijn om Engineer Samples te verkopen'.

Daarover kan je het beste even per e-mail contact opnemen met degene die je advertentie verwijderd heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Orion84 op 17-02-2008 15:17 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

En inmiddels is het gefixt en staat er als het goed is ook bij eigen advertenties een linkje naar het meldpunt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Orion84 op 18-02-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

FiXeR.nl schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:38:

Dit had niets te maken met een report ofzo, maar puur oplettendheid van de admins.
De reden voor de verwijdering van de advertentie is dat Intel en AMD de handel in Engineering Samples niet toestaat. Verhandelen in V&A is dus op Tweakers.net ook niet toegestaan.

En ik citeer even uit de Intel site:
Engineering sample processors (also known as ES processors) are not intended to be offered for sale or resale to the general public. ES processors are considered "Intel Confidential" processors and are only to be used within Intel or by AUTHORIZED personnel outside of Intel for purposes of testing, evaluating, and/or pre-configuring systems. Every ES processor that is "Loaned" outside of Intel is done so under strict contractual agreements or Non-Disclosure Agreements (NDA) to assure the protection of Intel's intellectual property and the unit during the time it is "Loaned" out.
Hierin staat dus duidelijk:
1) een ES is niet bedoeld voor verkoop aan het publiek
2) een ES is en blijft eigendom van Intel en wordt slechts uitgeleend
3) hiervoor tekent men een NDA

Derhalve is het verkopen van een ES een schending van bovenstaande bepalingen van Intel waar Tweakers.net dus geen medewerking aan zal verlenen. Elke advertentie waarin een ES wordt aangeboden zal dan ook verwijderd worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1