Toon posts:

Multimedia Recorder & Player

Pagina: 1
Acties:
  • 982 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gistermiddag heb ik een Conceptronic PVR Grab'n'Go apparaat aangeschaft. Op dit apparaat kan je Divx films zetten, en op je TV afspelen, ook TV opnemen en later afspelen. Ook TV Pauzeren is een van de mogelijkheden.

Hartstikke handig natuurlijk, maar het valt me echt vies tegen. Om te beginnen kostte deze grap 250 Euro, maar het bevalt me totaal niet.

A. De interface is spuuglelijk, lijkt wel de interface van een Ninteno 64/Blokker spelcomputer
B. De interface is zeer onduidelijk.
C. Ik moet 10x op de afstandsbediening drukken voordat hij reageert (waardeloze infrarood ontvangst dus)
D. Er valt geen moer in te stellen, zoals kwaliteit van opnemen, in welk formaat hij opneemt, hoofdstukken die hij maakt in Divx films
E. Het heeft een aansluiting uit het jaar NUL: Scart, S-video/ bagger componenten

Nou de vormgeving is ook niet super, maar dat maakt mij weinig uit als het apparaat gewoon goed zou zijn.

Ik ben dus meteen gaan Googlen en kwam uit op de LaCie silverscreen en de LaCie LaCinema

Ze zien er veel beter uit dan dat Conceptronic geval, maar Helaas, helaasss kunnen ze NIET opnemen van Televisie en dat is nou precies wat ik graag wil.

Daarom dit Topic, bestaan nog meer vergelijkbare Multimedia Recorders & Players?

Nogmaals:

# Het moet kunnen opnemen van TV
# Divx afspelen en SRT ondersteunen
# En op zijn minst beter dan die ik nu heb
# Max 250 bucks.

Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Verwijderd

Topicstarter
yoo! Iemand?.......

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 17:17
Volgens mij bestaan er verder niet veel van dit soort apparaten die ook van tv kunnen opnemen, of je komt bij een KISS HDD-recorder uit...

En kicken binnen 24 uur is niet helemaal de bedoeling, dus twee keer binnen een paar uur is niet zo aardig...

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd niet wat ik bedoel, want dit is vrij duur vergeleken met wat ik nu heb.

En wat nou als ik een eigen media center PC samen stel?

wat heb ik daarvoor nodig en wat kost dat (max 400 euro?)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

3x schoppen in 4 uur is sowieso kansloos en reden voor een slotje :o

Als je topic niet storm loopt zoals je verwacht zou het constructiever zijn om af te vragen wat er mis is met je topic zoals jij het opende. In dit geval had je kunnen denken aan deze punten:
  • Overige Hardware is geen dumpbak. Vragen over Consumentenvideo horen daar en niet hier (gebruik de topicreport om een verplaatsing aan te vragen)
  • "Welke apparaat moet ik kopen?"-topics (of "welke bestaan er?") zijn niet de bedoeling op GoT. Een Tweaker kan zelf zoeken. Ervaringen zoek je op GoT ook met de search en niet met een eigen topic.
  • Sowieso is je rant tegen het apparaat wat je hebt gekocht vrij misplaatst - een Tweaker leest zich ook in voordat hij iets koopt...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.