♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik denk dat integratie van addons in firefox zo makkelijk is dat daar niet echt een apart topic voor nodig is ofzo. Ik ben ook wel eens laaiend enthousiast over een addon, maar post die dan in het grote firefox-topic. (Heb ook een mooier en uitgebreider alternatief voor je voor hyperwords, Web Search Pro, werkt met zones, sleep een woord naar een door jou ingesteld vak op je scherm en hij zoekt automatisch met de zoekmachine (of categorie zoekmachines) die jij op dat vlak hebt ingesteld, of gebruik gewoon de rechtermuisknop zoals bij hyperwords).
Heb je gelijk in. Ik zal eens kijken naar die web search pro. Klink wel goed idd.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Tja als ik rechtermuisknop doe op een woord, kan ik standaard al zoeken daarop. Switchen kan ik via de andere zoeksites, rechtsbovenin. Zie het nut er niet echt van in.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Mmzz. Dat zit standaard in Firefox. Ik zie het idd. Heb ik daar dan altijd overheen gelezen

Dan hoeft Hyperwords ook niet zo voor mij....
Dan hoeft Hyperwords ook niet zo voor mij....
Pagina: 1