Vandaag, voor het eerst in lange tijd in een niet brakke bui op zondagochtend dacht ik van, hej, laat ik GTA San Andreas weer is gaan spelen. Ik installeren, beeld goed zetten, en wat ik gelijk al opmerkte, was dat die vreemde "boinkjes" die je hoort als je over de start game/options/quit game gaat, er niet waren. Dus ik dacht, hmm, vreemd, ik het spel starten, is er helemaal geen geluid, maar zodra ik een auto in stap heb ik dus wel geluid.
Ik eventjes op google zoeken, wel andere mensen met het zelfde probleem, maar geen oplossingen. Patch 1.01 geinstalleert, nog steeds niets. Dus ik daarna me volume knop volledig open gedraait, en verrek, heel ver op de achtergrond tussen de ruis door hoorde ik wel die "boinkjes".
Heeft iemand dit zelfde probleem al is gehad, of weet iemand de oplossing er voor, want het is toch wel weer is leuk om hem te spelen, met geluid dan.
Grtn,
Bas
Ik eventjes op google zoeken, wel andere mensen met het zelfde probleem, maar geen oplossingen. Patch 1.01 geinstalleert, nog steeds niets. Dus ik daarna me volume knop volledig open gedraait, en verrek, heel ver op de achtergrond tussen de ruis door hoorde ik wel die "boinkjes".
Heeft iemand dit zelfde probleem al is gehad, of weet iemand de oplossing er voor, want het is toch wel weer is leuk om hem te spelen, met geluid dan.
Grtn,
Bas