Bestaat dit?
edit:
ik bedenk mij net dat het ook in de fileheader kan liggen, bestaan er programma's die daar wat aan kunnen doen?
[ Voor 12% gewijzigd door DeDooieVent op 17-02-2008 09:33 ]
[ Voor 12% gewijzigd door DeDooieVent op 17-02-2008 09:33 ]
Misschien is het vroeg, maar ik snap hier helemaal niets van........ Je hebt plaatjes gevonden in welke source? En als je wat installeert loopt de box vast?In de source heb ik de plaatjes nu gevonden maar het probleem is dat het bitmaps zijn van precies 811kb. Als ik de bitmap aanpas dan verandert de grootte. (meestal worden ze groter) Als ik dit installeer dan loopt de box vast.
Ok ik heb een mediaspeler (setopbox) die dus draait op linux, de desktop en de icoontjes etc die op tv worden geshowed heb ik gevonden in het apparaat en die wil ik aanpassen. Nu mislukte dat steeds omdat als de nieuwe plaatjes deed uploaden dan crashte het apparaat zodat ik de firmware opnieuw moest installeren.RemcoDelft schreef op zondag 17 februari 2008 @ 10:11:
[...]
Misschien is het vroeg, maar ik snap hier helemaal niets van........ Je hebt plaatjes gevonden in welke source? En als je wat installeert loopt de box vast?
Ontopic: voor BMP-manipulaties heb ik lange tijd (jaren terug ondertussen) Generalised Bitmap Module gebruikt. Hier zitten applicaties met namen als gbmbpp, gbmcpal, gbmsize, etc. in. Dit programma was perfect om elke BMP om te zetten in het gewenste formaat.
Bericht hierboven
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq