ssd schijf in dell vostro 1700 kan dat.

Pagina: 1
Acties:

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-02 16:04
Goededag,

Ik heb een dell vostro 1700 laptop en daar wil ik een extra hardeschijf in zetten. Ik zal even uitleggen wat ik wil. Nu heb ik deze laptop voor mijn eigen in gebruik maar nu wil ik hem ook voor mijn werk gebruiken. Maar ik gebruik nu windows vista home primium 32 bit en het bedrijf windows xp pro. Dus wil ik op de eerste harddisk vista en op de 2de xp en dat ik moet kiezen als ik opstart. Dit is ook voor veiligheid zodat mijn bestanden niet op het bedrijfsnetwerk komen. Is dat allemaal mogelijk en hoe kan je dat het beste doen?

2de vraag wat voor 2de harddisk, mijn eerst harddisk is een hatachi 160 gb 7200 rpm. nu is mijn vraag kan ik er nog zo'n harddisk bij zetten want de ruimte in mijn laptop is er. Of kan er ook een ssd harddisk in? Ik heb dell gebeld en bij de verkoop zeiden ze van niet maar waarschijnlijk omdat het niet standaard is in deze laptop. Want ik zie geen bezwaren alles zit er toch in en in het xps model kan je het wel kiezen bij dell en je kan ze ook los kopen bij dell. Iemand ervaringen.

Alvast bedankt voor het antwoord.