Toon posts:

pc probleem p5k-e/QX9650

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik vroeg me af of de P5K-E de QX9650 cpu support zoja met welke bios versie?
Het is namelijk zo dat ik de QX9650 heb gestoken en ik ondervind problemen. Namelijk bij het opstarten post de bios niet of maakt hij geen tuut. Ik heb al een jumper reset clear cmos gedaan maar het blijft zo. Kan het mss zijn doordat ik met bios versie 0602 zit en ik moet flashen naar een nieuwere versie die deze cpu support? want de 0803 support namelijk die QX9650
mvg
Mathieu

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-05 03:14

QinX

Shai-Hulud

Waarschijnlijk moet je een andere CPU er indoen zodat je de bios kunt flashen( denk een E2140) daarna kun je gewoon de QX9650 erin zetten.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Verwijderd

Topicstarter
ja idd ik heb hier nog een intel duo 6600 liggen dus ik kan met deze de bios flashen
maar je denkt dat dit een oplossing kan zijn?

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:08

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Het gaat er niet om wat wij denken, maar wat de Asus CPU support list aangeeft voor jouw mobo.

Als daar op staat dat de QX9650 pas ondersteund wordt met BIOS 0803 zul je moeten flashen, simpel ;)

Specs

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb nu bios reset gedaan en er verschijnt wel dat ik de Q6600 zou hebben kan dit verkeerd zijn doordat ik 0602 bios heb en deze nog niet herkent word?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt opgezocht of je CPU gesupport wordt door je huidige BIOS, dat is niet zo, en gek genoeg ervaar je problemen... wat wil je dan nog meer van ons horen :?

Flashen dus. Dat staat in de FAQ van dit subforum en op de site van de fabrikant.

GoT is er voor de vragen waar je met eigen inzet niet kunt uitkomen, niet om je handje vast te houden bij dingen waarbij je het antwoord al weet :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.