[Plaats_hier_een_verhaaltje]
Mjah, wat voor soort verhaaltje wordt hier van mij verwacht... Nu kan ik iets gaan vertellen over de chocolade koeien van Milka...
Enig en tegelijk ook het grootste nadeel van deze verkleurde koe is wel, dat deze geen enkel nut heeft op een DPC project.... Zo'n koe die alleen maar bruine massa produceert om in een beetje aluminium folie te stoppen, waaraan kinderen weer gaan zitten likken... najah zeg.. om misselijk van te worden
* NLSchutP zal morgen de nieuwe stats posten....
* NLSchutP was te ijverig....
Mjah, wat voor soort verhaaltje wordt hier van mij verwacht... Nu kan ik iets gaan vertellen over de chocolade koeien van Milka...
BronDe lila koe vandaag de dag:
Tegenwoordig staat de lila koe voor een marktidentificatie met alle Milka producten. Bovendien is ze één van de succesvolste reclamefiguren en is stevig in de huidige maatschappij gevestigd. In 1995 hebben in Beieren 40.000 kinderen tijdens een wedstrijd een koe gekleurd, waarbij één op de drie kinderen de kleur lila hiervoor uitkoos. De lila Milka koe is een symbool voor kwaliteit en staat voor sympathie, geloofwaardigheid, goedmoedigheid en geduld. Ze heeft ondertussen trouwe fans over de hele wereld.
Enig en tegelijk ook het grootste nadeel van deze verkleurde koe is wel, dat deze geen enkel nut heeft op een DPC project.... Zo'n koe die alleen maar bruine massa produceert om in een beetje aluminium folie te stoppen, waaraan kinderen weer gaan zitten likken... najah zeg.. om misselijk van te worden
* NLSchutP zal morgen de nieuwe stats posten....
* NLSchutP was te ijverig....
[ Voor 195% gewijzigd door NLSchutP op 17-02-2008 01:03 ]
whatever..