• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hey, Ik heb een canon 350d en voor astrofotgrafie wil ik m regelen vanaf mn laptop. Ik heb eos capture gedownload, alleen het programma doet .. NIKS! :/ Ik heb t geinstalleerd, maar als ik op de exe klik gebeurt er niks, n halve seconde n zanlopertje bij de muis en thats it. En t is voor win xp staat er in de review. Ik heb een dell m90 laptop met windows xp sp2 vanaf n dell cd. Ik heb m ook proberren te installeren op n andere computer met win xp sp2. Deed ook niks!! Kan iemand mij hiermee helpen? Is er iemand waarbij die software wel uberhaupt iets doet? 8)7

Verwijderd

Heb je het programma wel van een betrouwbare site gedownload? Voor hetzelfde geld heb je nu een trojan op je PC of zo :P

Heb je ook alle Windows Updates? Ik heb wel eens met een ander programma iets vergelijkbaars meegemaakt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 00:06 ]

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 21:14
Geen oplossing tot je vraag maar wel een mooi alternatief wat ik zelf ook gebruik:

http://www.breezesys.com/DSLRRemotePro/index.htm

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:03
Je moet niet alleen EOS capture installeren, maar ook dat programma voor je RAW foto's wat bj je camera zat (kan ff niet op de naam komen). Maar vanuit dat programma kan je eos capture opstarten en dan werkt het wel prima.

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:51
Is het niet zo dat je ook een setting in je camera in moest stellen wat voor verbinding je maakt met je compu? Iets met printen en pc...

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
je moet ff de hele rits installeren, eos utility en eos capture. Misschien zelfs eos viewer en dpp.
Maar die installeert ie allemaal netjes als je de originele cd hebt, vervolgens kan je ze updaten via de website.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Pagina: 1