Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen hoe ik podcasts van mn ipod verwijder? ik heb geprobeerd ze uit te vinken, ze uit mijn lijst met podcasts te halen, maar als ik mn ipod synchorniseer, dan blijft hij zeggen dat ie te weinig ruimte heeft om de nieuw toegevoegde cd (~100 MB) er op te zetten? terwijl ik er voor minimaal 500 MB aan podcasts heb afgegooid? En als ik dan mn ipod loskoppel staan die podcasts er nogsteeds op...
iPod aansluitenGame Error schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:05:
Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen hoe ik podcasts van mn ipod verwijder? ik heb geprobeerd ze uit te vinken, ze uit mijn lijst met podcasts te halen, maar als ik mn ipod synchorniseer, dan blijft hij zeggen dat ie te weinig ruimte heeft om de nieuw toegevoegde cd (~100 MB) er op te zetten? terwijl ik er voor minimaal 500 MB aan podcasts heb afgegooid? En als ik dan mn ipod loskoppel staan die podcasts er nogsteeds op...
Error negeren
Naar het tabje "podcast" en uitvinken
druk op apply
Als hij het dan nog niet doet, even een keer los- / vastkoppelen. Als het goed is pakt hij hem dan alsnog op
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Deze reacties zijn afgesplitst van [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast
.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."