Toon posts:

harddisk automatisch afspelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

op mijn acer extensa notebook draaiend op win98 gebeurt er iets vreemd als ik dubbelklik op het icoon van mijn harddisk. Ik krijg namelijk een dos venster met: "beeindigd - oxcopy". Als ik rechts klik op mijn hd-icoon staat de optie automatisch afspelen vetgedrukt. Bij mapopties heb ik de opties van het "station-type" op default gezet. Ik vermoed dat het automatisch afspelen van winamp afkomstig is, maar ik weet niet wat ik er aan kan doen.

Iemand een idee om mijn hd-gebruik weer wat efficienter te laten gebeuren (ik dubbelklik namelijk altijd en ik vergeet steeds dat het fout gaat op mijn notebook).

groeten,
makkenakki

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
dit ging fout

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op vrijdag 16 februari 2001 11:52 schreef psygho het volgende:
kijk eens of op de hdd en bestandje staat met autorun zo ja flikker die weg en je bent genezen..

ok ff naar verborgenbestanden kijken!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Waarschijnlijk een "autorun.inf" bestand in je root staan. Gewoon verwijderen.

Met TweakUI de Autorun zooi uitschakelen is trouwens mijn persoonlijke favoriet.

Verwijderd

Topicstarter
klinkt logisch, zodra m'n notebook is bijgekomen van die rare crash zal ik even kijken. Ik zag trouwens net ook dat d:\ (cdrom) standaard op zoeken staat, dit terwijl ik dit toch ook niet zo heb ingesteld.

alvast bedankt

Verwijderd

Kijk dan wel ff wat er in de "autorun.inf" staat. Dat weet je wat er gebeurde als je er op dubbel-klikte.

Just a Tip!!

Verwijderd

Topicstarter
Er stond idd een autorun.inf op c: met daarin een oxcopy opdracht. Ik heb hem verwijderd, maar hij startte nog steeds oxcopy, dus ik ben nu even opnieuw aan het opstarten. Nou ja, even :(

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost, cdrom stond op zoeken omdat dat de default voor een station is (vraag me niet waarom, vraag me trouwens ook niet hoe die autorun ooit op mijn schijf is gekomen, maar ja).

iig bedankt voor de reacties,

een tevreden notebooker :)
Pagina: 1