Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb me maar even geregistreerd want ik heb nu toch echt wat goede hulp nodig met Vista!

Het volgende is het probleem:

Na een automatische update, die tijdens het afsluiten is geinstalleerd, wordt de update geconfigureerd bij het opstarten van de laptop. Het installeren is gelukt, maar bij het opstarten van de laptop staat er dat update 3 van 3 geconfigureerd wordt, maar dit blijft vervolgens een minuut op 0% staan, waarna de computer zichzelf reboot.

Ik heb geprobeerd in veilige modus op te starten en active directory te herstellen, maar dat werkt niet. Bij de laptop zat geen vista installatie cd-rom, dus ik voel me redelijk genaaid.

Heeft iemand enige tips/ideëen of ervaringen hoe ik dit op moet lossen?

Ik heb reeds op het forum gekeken, maar kom geen vergelijkbare problemen tegen.

Bedankt!

Enrique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt hulp nodig, is er niemand die dit probleem herkent? De computer zit nu gewoon in een loop, opstarten -> rebooten -> rebooten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 16:30
Waarom kies je voor de optie Active DIrectory herstellen ? De optie herstellen naar de juiste laatste bekende opstart (nog iets :) ) zou misschien meer helpen.

/off-topic:

Groeten en kicken binnen 24 uur is not done :) hoe groot het probleem ook is O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die optie had ik ook al geprobeerd, maar werkte niet. (had ik uiteraard eerder gedaan dan active directory herstellen, die heb ik trouwens ook alleen maar gekozen omdat in een ander topic hier op tweakers een soort zelfde probleem werd omschreven, dat uiteindelijk opgelost werd door die optie te kiezen, helaas werkte dat niet voor mij).

/off-topic:

Tja, moet toch iets doen om mijn computer gemaakt te krijgen, niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 16:30
Kun je nog in de veilige modus komen van Vista ?

Indien van wel kun je proberen om een systeemherstel van een dag voor de update installatie te doen !

Overigens heb ik de laatste tijd al eerder gehoord dat een update van Microsoft de installatie van XP/Vista door elkaar schudt en daardoor niet goed doorstart/opstart. Zelf heb ik gelukkig nergens geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Wat voor laptop gaat het om? Merk/type etc.
Dit omdat je bij sommige merken zelf een restore-dvd moet branden (Hp en Fujitsu-Siemens o.a.)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet van iemand een vista instalatie cd lenen.
Je moeten booten vanaf de cd en dan kiezen voor het reparen van vista.
als je dan in het restore menu bent moet je voor de optie "herstelpunt laden" kiezen, en dan een datum kiezen die nog een goede configuratie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrbitZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 13:07
Ik heb dit ook gehad, ik heb windows via systeem herstel teruggezet naar voor de updates. Dit kan via F8 bij het opstarten en dan iets van systeemherstel kiezen.

Gister zijn er weer updates geinstalleerd en dat ging gelukkig wel goed, pfieh
Pagina: 1