Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alle LED type ooit gemaakt

Pagina: 1
Acties:

• gst56767
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 01:45
Ik zou graag een boek of iets dergelijks willen hebben over (bijna) alle LED types die er bestaan.

Met illustraties/ fotos en beschrijving.

Je hebt ze natuurlijk in alle soorten en maten!

Op het net kwam ik zo iets tot nu toe niet tegen.

Zelfs wikipedia geeft weining info over de ´verschillende types´ weer.

Mijn hele leven ben ik al gek geweest op LEDS :) :9~

Bedankt,

VMP

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 14:34
Wat dacht je van zoeken op bol.com? KLIK

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
De huidige leds maken een stormachtige ontwikkeling door, ik zie op mijn werk prototype's passeren waarin leds worden gebruikt die een half jaar geleden nog niet bestonden. De keuze voor hoeveelheid licht, opbouw van de backlight (aparte R,G,B leds, RGB leds, witte leds), ... veranderd constant door de snelheid van evolutie in zowel prijzen als prestaties van de leds.

Nu een overzicht maken, daar is bijna geen doen aan, laat staat een boek. En boeken die nu al uit zijn, lopen achter de praktijk aan (heb je altijd wel, maar in de huidige revolutie bij leds nog veel meer). Ik denk dat je beter anderhalf jaar wacht en pas dan een nieuw boek gaat zoeken.

Als je er echt heel erg in geïnteresseerd bent, kan je wat universiteiten aanschrijven die met ontwikkeling bezig zijn, een eindwerk over LED-verlichting geeft misschien net de informatie die je zoekt.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• gst56767
Bedankt voor jullie replies. ;)

Eigenlijk wat ik nodig heb zijn LED catalogen
Zo kan ik langzaam zelf een LED database gaan opbouwen :) :Y <+:)

VMP

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Er is wel dergelijk speciale site die alle soorten leds bijeen verzamelt en overzicht van heeft.
Even kijken welke....

http://ledmuseum.home.att.net/

LED Museum dus.
Daar kan je zien naar verschillende leds, van merk-led's tot erg vage en cheapy Chinese leds...

Alleen de site vloekt wel beetje, zo beetje amateur uit jaren '80 met al die kleuren en rommelige banners. Maar wel veel informatie.

[ Voor 20% gewijzigd door MrDummy op 16-02-2008 23:12 ]

• gst56767
MrDummy schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:10:
Er is wel dergelijk speciale site die alle soorten leds bijeen verzamelt en overzicht van heeft.
Even kijken welke....

http://ledmuseum.home.att.net/

LED Museum dus.
Daar kan je zien naar verschillende leds, van merk-led's tot erg vage en cheapy Chinese leds...
Ik had dat site idd eerder gezien.

Helaas wel een erg onoverzichtelijk site, ik heb geen idee hoe ik daar moet navigeren.

Ik ga het nog even goed bekijken.

VMP

• gst56767
Het is een beetje zoeken maar idd veel goede infomatie op dat site! :)

[ Voor 69% gewijzigd door gst56767 op 16-02-2008 23:23 ]

Pagina: 1