Turn it off and on again.
zekers LG, ik heb zo'n soort LG op de hcc dagen gezien en hij is echt gaaaaaf
M'n buurman heeft een Daewoo en m'n ex rij-instructeur heeft een LG.
Die LG is 10x mooier en scherper dan die Daewoo dus gewoon die LG kopen
.
Nu ze met Philips samenwerken denk ik dat er een Philips beeldbuis in zit
.
Die LG is 10x mooier en scherper dan die Daewoo dus gewoon die LG kopen
Nu ze met Philips samenwerken denk ik dat er een Philips beeldbuis in zit
Heb zelf een Daewoo 712D. Vind het een perfect beeld hoor, scherp, kan een redelijk hoge resolutie en refreshrate aan. En niet duur.
ik denk dat ik voor de LG ga
thnx voor de reply`s
thnx voor de reply`s
Turn it off and on again.
Verwijderd
712D is best leuk, maar koop hem niet!
Gisteravond is ie overleden bij mij, nadat dit al een nieuwe monitor was voor de 712D die in augustus vorig jaar overleed :(:(
Gisteravond is ie overleden bij mij, nadat dit al een nieuwe monitor was voor de 712D die in augustus vorig jaar overleed :(:(
Verwijderd
Ik kan je de LG ook van harte aanraden, zelf ben ik de bezitter van de LG 795FT Plus monitor. Deze monitor heeft een hele platte beeldbuis en een superscherpe weergave. Een echte aanrader!!!
Verwijderd
hehe, LG zou geneens de buizen van sony willen, in de flatrons van LG zitten namelijk geen lijntjes en in die van sony wel
Nou, bij mij doet ie het alweer een jaar zonder haperen. En al heel wat uurtjes aangehad. Je had toch wel 3 jaar online-garantie?Op donderdag 22 februari 2001 13:02 schreef R3dBaron het volgende:
712D is best leuk, maar koop hem niet!
Verwijderd
Jewel, maar na al 2x bellen hebben ze me nog geen mailtje gestuurd met zo'n form, gelukkig had ik hem nog ergens gebackupped dus dat wordt maandag weer ff heeeeel pissig bellen naar die lui.
Verwijderd
Ik heb ook een 712D .. maar ik ga een nieuwe kopen .. ik zat te denken aan een iiyama.. 22"
dus: geen deawoo.. korrelig beeld, en funest voor photoshoppers!!
dus: geen deawoo.. korrelig beeld, en funest voor photoshoppers!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()