Beste Tweakers!
Ik ben momenteel op zoek naar oplossing qua audio voor mijn kamer. Graag zou ik al mijn elektronica hierop aangesloten hebben, maar ik ben er een behoorlijke leek in. Ik zal eerst maar even de situatie uitleggen, en heb daarvoor een plaatje gemaakt:

Het is niet helemaal op schaal, maar je ziet dat de kamer niet al te groot is
Ik heb de volgende elektronica op mijn kamer staan:
In mijn kamer heb ik een schuine wand, deze zijn in de afbeelding afgebeeld door de rode lijn (dus naast mijn tv)
Stel ik neem deze een cinema set van LG, dan heb ik hier een aantal vragen over
Alvast bedankt!
Temo
Ik ben momenteel op zoek naar oplossing qua audio voor mijn kamer. Graag zou ik al mijn elektronica hierop aangesloten hebben, maar ik ben er een behoorlijke leek in. Ik zal eerst maar even de situatie uitleggen, en heb daarvoor een plaatje gemaakt:

Het is niet helemaal op schaal, maar je ziet dat de kamer niet al te groot is
Ik heb de volgende elektronica op mijn kamer staan:
- Een desktop pc
- Een laptop
- Een gitaar + simpele versterker (met één line out)
- Een TV
- Een stereoset met 2 boxen
- Een WII (bij de tv) (staat neit op de afbeelding)
In mijn kamer heb ik een schuine wand, deze zijn in de afbeelding afgebeeld door de rode lijn (dus naast mijn tv)
Stel ik neem deze een cinema set van LG, dan heb ik hier een aantal vragen over
- Mijn versterker, alle output die hij kan geven is in de "gewone gitaarplug ding", ik heb geen idee hoe je het noemt, maar het ziet er zo uit: http://www.guitarpartsusa...s/product_detail/OJ-1.jpg Is het mogelijk dat dit naar de cinemaset gaat, en via de normale boxen?
- Setup van de speakers. Omdat ik op bed naar tv kijk en achter m'n bureau game, zal hier een compromis gesloten moeten worden. Heeft iemand hier misschien een voorstel voor?
Alvast bedankt!
Temo