KPN Vox Novo Office Telefooncentrale

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 20:46
Hallo,

Wij hebben de afgelopen week een nieuwe telefooncentrale gekregen Vox Novo Office, alles is goed geinstalleerd door de KPN monteur, nu zitten we met het volgende, dat ik in via de beheertool wil connecten naar het ip adres van de centrale. Deze hebben ze niet overgezet naar de oude ip, dus die ben ik nu kwijt.

Weet iemand het standaard ip adres van deze centrale? of zit ik verkeerd te zoeken?

gr wuwa ;)

Wuwa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk een s in de handleiding? Hij kan als ik me niet vergis via een "beheerderstoestel" geprogrammeerd worden, via RS232 en LAN. Alle methoden staan in de handleidng, ook op de cd die meegeleverd is met de beheersoftware...
Iets meer moeite doen miscchien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Programmeren kan inderdaad via het centrale bedieningstoestel (vaak het toestel van de telefonistes..). Kom je er niet aan uit, dit soort centrales hebben meestal een support overeenkomst en dan kun je dit laten oplossen door beheer op afstand door de alcatel afdeling van KPN (de centrale is een Alcatel OmniPCX Office).

Maak je gebruik van IP telefoons? Dan kun je daar ook even kijken naar de settings voor de ip range en evt. een ip scanner op je netwerkje loslaten?

[ Voor 19% gewijzigd door Diabolical op 16-02-2008 15:28 ]

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."