• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:54
In mijn handleiding van mijn HK DVD37 staat dat ik gemakkelijk de firmware kan updaten...
Probleem is dat ik nergens een firmware kan vinden om te downloaden.
Iemand ervaring hiermee?

Reden dat ik dit wil is omdat het apparaat sommige DVDR schijfjes niet correct kan lezen. Hij skipt dan het menu en stopt na een aantal minuten met spelen nadat hij eerst steeds meer artifacts laat zien.

Misschien weet iemand een andere mogelijke oorzaak, dan wil ik dat natuurlijk ook graag weten zodat ik dat kan onderzoeken, kan het bijvoorbeeld aan een vuile lens liggen?

Er is een film hier die heb ik zonder problemen kunnen kijken en later wou hij hem niet meer herkennen (geeft error in LCD schermpje)

Verwijderd

Ik geloof dat bij HK het apparaat zal moeten worden opgestuurd naar HK zelf om geupdate te worden. Sommige dealers hebben echter ook zelf een update cd, maar dat is niet standaard voor zover ik weet.

Ik weet niet of de firmware zelf ergens te krijgen is.

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:35:
Ik geloof dat bij HK het apparaat zal moeten worden opgestuurd naar HK zelf om geupdate te worden. Sommige dealers hebben echter ook zelf een update cd, maar dat is niet standaard voor zover ik weet.

Ik weet niet of de firmware zelf ergens te krijgen is.
Dit is niet wat de handleiding verteld. Er wordt aangegeven dat je de FW zelf kunt updaten door deze te branden op CD en af te spelen. Alleen geen URL erbij :s

Ik weet ook niet of dit het probleem veroorzaakt, eigen gebrande DVDs speelt ie zonder probleem heb ik ontdekt. De DVDs die hij niet pakt werken bijvoorbeeld wel weer in mijn XBOX360. In het begin slikte die HK DVD speler echt alles. Ik zal eens kijken of er ergens een goede lensreiniger te verkrijgen is (tips?)

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-12-2025
Stuur eens een mailtje naar HK... Ik heb zelf recentelijk de firmware van mijn receiver geupgrade maar moest hiervoor de firmware opvragen bij Yamaha zelf...

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb een soort gelijk probleem..

Ik ben op zoek naar een NL talig mail adres van HK

En ik wil eens weten welke firmware ik heb en waar / hoe ik kan updaten..

Verwijderd

Hallo ,ik heb begrepen dat jij na de firmware uodate geen problemen meer hebt met het lezen van gekopieeerde dvd 's.
Kun je me helpen aan de firmware cd,of kun je aangeven waar ik deze kan bestellen

Alvast bedankt

Verwijderd

heeft iemand al contact gehad met HK of zelf de firmware kunnen krijgen? Zo ja, graag ervaring hier delen...

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
marcel0672 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:42:
Stuur eens een mailtje naar HK... Ik heb zelf recentelijk de firmware van mijn receiver geupgrade maar moest hiervoor de firmware opvragen bij Yamaha zelf...
Kan je die firmware met ons delen ?? Er zitten een aantal mensen op te wachten..

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-02 19:22

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Ik heb net een mail terug gekregen van H/K (binnen 24uur) er is geen firmware upgrade voor de DVD37. Dit is dan ook de reden dat men geen firmware kan vinden op Internet ;)

Edit:
Als men problemen heeft met de DVD dan kan men contact opnemen met een Service punt.

TIP: men kan gewoon mailen via H/K.com site ;-)

[ Voor 63% gewijzigd door Daan_ op 14-01-2009 14:29 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

• Gadgeteer
Mijn probleem blijkt te zitten in een slechte batch dvd's.

Later gekochte dvd's van hetzelfde merk doen het wel goed.

PS. ik had HK ook een bericht gestuurd via het contact form op hun site... maanden verder en nog geen reactie dus dat schiet niet op.
Pagina: 1