Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

probleempje met azureus vuze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers

Ik heb het op techzine drie keer geprobeert om een forum aan te maken, als ik het dan aangemaakt heb krijg ik (ikweet het ben noob) allemaal van die vage antwoorden en als dan wijzen ze me door naar iets anders.

maar nu dacht ik: "Hier op Tweakers.net hebben ze er vast wat meer verstand van."

nu mijn vraag: "ik heb azureus vuze, is het normaal dat mijn torrents niet boven de 20kb/s uitkomen en ook nog heel vaak gewoon maar 5 of 6 kb/s gaan?"

ik heb welleens wat gehoort van poorten openzetten maar heb hier op google ook al naar gezocht voor een tutoral maar kon niets vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 16-02-2008 14:13 ]

Verwijderd

Heb je de torrents ook al getest met andere BT-clients? uTorrent werkt bij mij bijvoorbeeld als een trein, als de torrents daar het ook langzaam doen ligt het waarschijnlijk óf aan de torrent óf je firewall/BT-client blokkeert/heeft geen toegang tot bepaalde poorten. Verder heb ik er helaas ook niet heel veel verstand van, dit is alleen het eerste wat er in me opkwam :)

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14

Sebazzz

3dp

Dit had je prima zelf op kunnen zoeken :o
In Azureus zelf staat nota bene een link naar de Wiki help pagina! :o

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:48
Beste barrytjuh.
Dit topic heeft helemaal niets met programming te maken, dit hoort dus hier niet thuis maar in Client Software Algemeen bv.

Verder wil ik je er ook op wijzen dat je hier helemaal niet hoeft te trollen naar andere fora.

Verder kan je misschien hier eens gaan kijken:
Good settings for download speed
Increase download speed

PRG -> CSA

https://fgheysels.github.io/

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Je zou evt. ook nog kunnen kijken naar Het Grote Poortmappingsverhaal. :)

Signature