"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Exirion erg leuk enzo maar wat hebben wij eraan? Ik weet ook nog wel een zooi manieren om fanbus te maken. Als je dit in een topic zet van iemand die niet weet hoe ie een fanbus moet maken, dan zeg ik OK 
Tjah en anders kijken ze wel op www.fanbus.com
No offence dude.
No offence dude.
Eigenlijk is dit een vervolg op een topic van gisteren. Er was iemand die zichzelf een expert op electronica gebied noemde *kuch*, en als je dan ziet wat er afgeklooid en ingewikkeld gedaan wordt, dan krijg je de traantjes in je ogen. Ik heb twee voorbeelden gegeven van hoe het heel eenvoudig kan, en vervolgens werd ik de grond in gestampt door de 'expert' die naderhand zelf de grond in gestampt werd omdat mijn schema'tje toch prima bleek te zijn. Ach ja, er wordt zoveel onzin gepost dat dit er ook wel bij kon. Als het mensen niet boeit dan lezen ze het maar nietOp vrijdag 16 februari 2001 11:29 schreef iFc-Freaky het volgende:
Exirion erg leuk enzo maar wat hebben wij eraan? Ik weet ook nog wel een zooi manieren om fanbus te maken. Als je dit in een topic zet van iemand die niet weet hoe ie een fanbus moet maken, dan zeg ik OK
No offence dude.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Jah klopt. Zijn veel mensen die "zogenaamd" het wel weten. Net zoals gisteren of eergisteren een gast die zei:
Mijn advies is geen via drivers installeren als alles goed werkt... Kan alleen maar fout gaan..
Ook ziets...
Mijn advies is geen via drivers installeren als alles goed werkt... Kan alleen maar fout gaan..
Ook ziets...
Klopt ook nog.... namelijk.Op vrijdag 16 februari 2001 11:45 schreef iFc-Freaky het volgende:
Jah klopt. Zijn veel mensen die "zogenaamd" het wel weten. Net zoals gisteren of eergisteren een gast die zei:
Ook ziets...
Verwijderd
Exirion: mijn posting was niet bedoeld om mensen de grond in te stampen!
Het viel mij gewoon op dat weinig mensen het verschil tussen in serie en parallel weten e.d.!!!
Verder klopt jou schema idd., maar pas als je de schakelaar in 1 der standen zet
Het viel mij gewoon op dat weinig mensen het verschil tussen in serie en parallel weten e.d.!!!
Verder klopt jou schema idd., maar pas als je de schakelaar in 1 der standen zet
BUAHAHAH!!!!Op vrijdag 16 februari 2001 12:20 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
[..]
Klopt ook nog.... namelijk.
O MY GOD!
argh
Dikke newbies!!!!
Als je het niet weet hou je kanus dan dicht eikel
Ik heb echt een hekel aan van die teringhufters die het niet weten en dan slim gaan zitte doen...
Ik heb hier zelf 4 moederborden met via-cipset dus wie zou het nou beter weten eh eikel.
Ik ben
ARGHH!!!!!!!
OK, dan zijn we het eindelijk eensOp vrijdag 16 februari 2001 12:20 schreef daNpy het volgende:
Exirion: mijn posting was niet bedoeld om mensen de grond in te stampen!
Damn yo, Waar gaat dit over...?Op vrijdag 16 februari 2001 12:27 schreef Black_Adder het volgende:
[..]
BUAHAHAH!!!!
O MY GOD!
argh
Dikke newbies!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:r:r
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je het niet weet hou je kanus dan dicht eikel
Ik heb echt een hekel aan van die teringhufters die het niet weten en dan slim gaan zitte doen...
Ik heb hier zelf 4 moederborden met via-cipset dus wie zou het nou beter weten eh eikel.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben... het enige wat jullie doen is
ARGHH!!!!!!!
Pagina: 1