• Maarten Kroon
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2025
Een tijdje geleden is bij ons de bliksem ingeslagen en sindsdien lijkt het beeld van me tv minder tijdens het gamen met me xbox 360, bijvoorbeeld halo 3 lijkt helemaal geen anti alliasing meer te hebben maar ik weet niet zeker of dit ook al het geval was voor de inslag.
Is het technisch überhaupt mogelijk dat het beeld van een tv minder wordt terwijl alles nog gewoon goed lijkt te werken verder?

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-03 13:31
Het kan natuurlijk je 360 zijn, maar als jij aangeeft dat het daarvoor goed was, lijkt het me sterk.

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:43
Heb je al geprobeerd anders aan te sluiten? Component, HDMI, SCART?

• Maarten Kroon
Hij is aangesloten via Component, een HDMI uitgang heeft mijn xbox niet, via Scart is het beeld zowiezo minder dus kan ik niet echt vergelijken.
Maar het lijkt dus vooral de anti alliasing en ik vroeg me af of het technisch gezien uberhaupt wel mogelijk KAN zijn.

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-04 12:04
Misschien is door de blikseminslag wel een beveliging van je TV ingetreden waardoor hij alle fabrieksinstellingen weer heeft aangenomen. Controleer eens of je resolutie wel 720p is, een verkeerde resolutie kan ook erg lijken alsof er geen AA is gebruikt ;)

• Maarten Kroon
M'n tv is full hd dus 1080p maar ik kan me niet herinneren dat ik ergens had moeten instellen dat tie die resolutie ook moet gebruiken (behalve op me xbox zelf).

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Wij hebben ook blikseminslag gehad laatst... En ja natuurlijk kan dat...
Electronica kan rare dingen gaan doen als er in 1x een hele hoge spanning opkomt.
Net als mijn tel. oplader... Die is opgevoerd ofzo... Mijn telefoon laat in 1x veel sneller op.
Maar er kunnen heel veel vreemde dingen gebeuren hoor... Elektronica raakt gewoon van slag...
Maar ligt dit niet aan je xbox? Anders moet je je tv een keer bij een vriend proberen en je xbox natuurlijk ook.

Verwijderd

Is de bliksem via de kabel of stroomleiding ingeslagen?
Pagina: 1