Toon posts:

[Controls] Controls lopen vast (muis en toetsenbord)

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik typ, in Windows dan gaat hij om de paar seconden lijkt het wel of mijn pc erg sloom doet, dan heb ik iets getyped en 2-3 secs later komt het op mijn beeld scherm.

Ook als ik in een spel ben, als ik soms draai, of ik beweeg, dan stopt hij er mee, dan heb ik bijf W ingedrukt en dan blijft hij 2-3 secs haken. Het is heel vervelend want ik kan zo niets meer, even een simpel bochtje nemen gaat niet eens.

Zou iemand mij kunnen helpen. (ik zet hem hier neer omdat ik niet weet waar hij dan anders moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je zo al zelf geprobeert ? want je vraagt hier om hulp maar je geeft niet wat je zelf hebt geprobeert om achter halen wat de probleem is en dat wordt hier toch wel een beetje verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het probleem juist, ik weet niet waar het aan ligt, ik weet niet of het een hardware probleem is of een software probleem, het enigste wat ik kan bedenken is mijn pc opnieuw te instaleren, maar dat doe ik liever niet. Ik heb al op google lopen zoeken maar ik kan helemaal niets vinden, ik weet niet eens hoe ik het moet noemen, daarom kom ik hier naartoe als laatste redding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijgmanr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 00:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijgmanr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 00:19
hier al gekeken?

en dan kun je eventueel ok de log bestanden bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor het meedenken, maar ik denk dat er tussen 2008 en nu al wel een nieuw toetsenbord of PC is gevonden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.