Al tijden sluit ik mijn laptop via de svideo aan op de (normale beeldbuis) tv via de tulp ingang. Niet modern, maar het heeft altijd trouw gewerkt. Laatst vermoed ik dat er iets is gebeurd met de instellingen, aangezien ik een svideo naar scart aansluiting wou proberen. Toen was de output uitsluitend zwart wit, de kabel had ik toen dus weer terug gebracht naar de winkel. Daarna wou ik weer overschakelen naar het oude recept, svideo naar tulp. Op eens had ik totaal geen beeld meer, met wat ik ook probeerde. De gehele NVIDIA control panel ben ik door geweest, maar zonder succes. Nouja, enig succes dat ik had is wanneer de output op HDTV stond ingesteld dat ik zwart wit beeld kreeg (terwijl ik dus niet eens een hdtv heb). Kortom ik kom er niet meer uit, heb geen of zwart wit beeld.
Wat moet ik doen om het probleem te verhelpen en weer normaal kleur en volledig scherm te krijgen op mijn tv? Alvast bedankt
Wat moet ik doen om het probleem te verhelpen en weer normaal kleur en volledig scherm te krijgen op mijn tv? Alvast bedankt