Toon posts:

[FLASH] werkt op sommige sites wel andere niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak zelf websites en dacht dat ik iets verkeerd had gedaan met Flash, maar het blijkt aan mijn eigen PC te liggen. Om een of andere reden geeft IE Flash niet goed weer. Op sommige sites die gebruik maken van Flash werkt het wel en op andere krijg ik de melding dat Flash niet geïnstalleerd is en wordt ik naar de Flash site verwezen. Ik heb Flash al meerdere malen opnnieuw geïnstalleerd maar dit helpt niet.

Waar kan dit nu aan liggen. Ik heb al wat zitten klooien met de beveiliging van IE maar dit levert ook nog niets op. Ik weet dan ook niet precies welke instellingen ermee te maken kunnen hebben. Ik heb geprobeerd om activex objecten te enablen en het weergeven van video's op pagina's die niet met een externe player werken te enablen, maar beiden helpen niet. Om nu gelijk alle settings op alles maar accepteren te zetten doe ik liever niet, ik zou graag specifiek weten of het hier aan kan liggen en wat ik dan anders in zou moeten stellen.

Wellicht kan het ook nog andere oorzaken hebben, maar die kan ik niet bedenken. Iemand anders wel?

In FF werkt mijn Flash plugin overigens prima dus het is echt een IE probleem. Voor zowel testdoeleinden (meest belangrijke) als eigen gebruik moet het echter in IE ook weer werken als het ff kan:P

Thanx!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Een linkje met voorbeeld zou makkelijk zijn. :)

Op welke manier embed je je flash object bijvoorbeeld?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• 7.01D
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08-2009

7.01D

Smells Like Team America

Ik heb op m'n werk ook meegemaakt dat ik in IE Flash met geen mogelijkheid aan de praat kon krijgen. Opnieuw installeren van de Flash-player werkte ook niet. Ik heb op een bepaald moment zelfs IE7 gedeïnstalleerd om te kijken of ik het in IE6 misschien wel weer aan de praat zou krijgen, maar ook dat haalde niks uit. Bij mij deed Flash het overigens op geen enkele site meer in tegenstelling tot jouw situatie.
Het ligt aan die verrotte ActiveX versie van de Flash Player. Bij Fx en Opera had ik geen enkel probleem met Flash en kon ik de plugin ook zonder problemen deinstalleren en weer opnieuw installeren.

Anyway erg vervelend allemaal, zeker als je net een site moet bouwen waarin Flash (sIFR) gebruikt wordt. Met meerdere mensen (front-end developers, backend developers, systeembeheerders) naar gekeken, maar we kwamen er geen van allen uit. Uiteindelijk er toch maar voor gekozen om Windows opnieuw te installeren aangezien ik echt moet beschikken over een IE met fatsoenlijk Flash ondersteuning. Ik hoop voor je dat dat bij jou niet nodig zal zijn.
Sterkte ermee.

-- einde bericht --

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou gebruik ik al een tijdje geen Windows meer, maar ik kan me herinneren dat er in Internet Explorer een bepaalde optie was die ongeveer "Downloaded Program Files" heette. Daar kun je ActiveX controls verwijderen. Ergens achter een knop op het eerste tabblad van de instellingen.
Wanneer je daar Flash verwijdert, herstart en Flash installeert, denk ik dat het wel weer werkt.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

Flash wordt niet helemaal lekker geregisteerd ofzo. Had er zelf ook last van.
Ga eens naar: C:\Windows\System32\Macromed\Flash

voer: FlashUtil9e.exe uit reboot en het het werkte in mijn geval weer! anders de deinstallerd uit die map gebruiken, rebooten , naar de adobe site gaan en flash nogmaals proberen.

succes!