ik kijk graag film's
luister graag muziek
en maar wat foto's
vooral met film's gaat de beschikbare harde schijf ruimte hard achteruit
voorheen had ik op mijn pc alle schijven aan elkaar gekoppeld met JOBD
vond ik erg fijn werken
1 map data
1 map film's
1 map muziek
1 map foto's
harde schijf ruimte op, voeg je gewoon een nieuwe schijf toe en je kan weer even vooruit
ging goed totdat ik geen plaats meer had voor harde schijven en er dus gewisseld moest gaan worden
JOBD werkt alleen als alle schijven erin zitten, je kunt niet zo maar even alle data van 1 schijf tijdelijk opslaan, en vervolgens die harde schijf vervangen voor een grotere
omdat ik nu ook een klein beetje meer veiligheid wil, heb ik besloten besloten een riad 5 controller aan te schaffen (areca kaartje)
nu had ik alleen nog een vraagje
stel dat ik 4 harde schijven van 250Gb op de controller heb hangen, en m'n ruimte is op
kan ik dan gewoon 1 schijf eruit trekken en die vervang door een grotere
ik weet dat hotswap de mogelijkheid geeft tot het vervangen van een schijf, maar snapt de controller dat er een grotere schijf aan hangt en gebruikt hij deze extra ruimte ook na het rebuilden
ik heb echt al een hoop na gelezen maar het antwoord op deze vraag had ik nergens kunnen vinden
dus als jullie mij kunnen helpen zou ik jullie zeer dankbaar zijn
luister graag muziek
en maar wat foto's
vooral met film's gaat de beschikbare harde schijf ruimte hard achteruit
voorheen had ik op mijn pc alle schijven aan elkaar gekoppeld met JOBD
vond ik erg fijn werken
1 map data
1 map film's
1 map muziek
1 map foto's
harde schijf ruimte op, voeg je gewoon een nieuwe schijf toe en je kan weer even vooruit
ging goed totdat ik geen plaats meer had voor harde schijven en er dus gewisseld moest gaan worden
JOBD werkt alleen als alle schijven erin zitten, je kunt niet zo maar even alle data van 1 schijf tijdelijk opslaan, en vervolgens die harde schijf vervangen voor een grotere
omdat ik nu ook een klein beetje meer veiligheid wil, heb ik besloten besloten een riad 5 controller aan te schaffen (areca kaartje)
nu had ik alleen nog een vraagje
stel dat ik 4 harde schijven van 250Gb op de controller heb hangen, en m'n ruimte is op
kan ik dan gewoon 1 schijf eruit trekken en die vervang door een grotere
ik weet dat hotswap de mogelijkheid geeft tot het vervangen van een schijf, maar snapt de controller dat er een grotere schijf aan hangt en gebruikt hij deze extra ruimte ook na het rebuilden
ik heb echt al een hoop na gelezen maar het antwoord op deze vraag had ik nergens kunnen vinden
dus als jullie mij kunnen helpen zou ik jullie zeer dankbaar zijn