Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Leuke serie!!, beetje overbelicht soms?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Wat een hoop ruis op de (uitvergrote) foto's.
Net wat ElmarNieser zegt, ook een paar overbelichte foto's. Vooral foto 3, maar dat kan ook een uitdrukking van contrasten zijn.
Ook mis ik vaak scherpte, vooral te zien op de uitvergrote foto's. Foto 6 heeft een focus op de bossages vooraan.
Moet wel zeggen dat het onderwerp goed is gekozen en je een serie hebt gemaakt waarmee je de sfeer goed uit hebt kunnen drukken!
Net wat ElmarNieser zegt, ook een paar overbelichte foto's. Vooral foto 3, maar dat kan ook een uitdrukking van contrasten zijn.
Ook mis ik vaak scherpte, vooral te zien op de uitvergrote foto's. Foto 6 heeft een focus op de bossages vooraan.
Moet wel zeggen dat het onderwerp goed is gekozen en je een serie hebt gemaakt waarmee je de sfeer goed uit hebt kunnen drukken!
2 en 3 zitten echt gewoon blown highlights in.
Verder snap ik dat je iets van verval wil weergeven maar is dat groen echt zo grijzig daar?
Verder snap ik dat je iets van verval wil weergeven maar is dat groen echt zo grijzig daar?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
8 is heel erg vette compositie, ben benieuwd wat HDR (niet overdrijven, onderkant is perfect) van de beetje uitgebeten raampjes boven had kunnen maken.
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
1,2,3 en 5 zijn overbelicht. Je kan de witte stukken, van dichtbij meten en in +1 stop plaatsen. Dan krijg je bv een goedbelichte pilaar in 3 met extra zwart/donkere achtergrond voor hoog contrast zonder in Photoshop aan de levels te trekken.
Pagina: 1