Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Nadat ik een probleem maar niet gefixed kreeg (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1250837/), had ik besloten om de pc maar helemaal te formateren, ben ik direct van de troep af en DirectX update weer prima!

Alleen nu ben ik van het ene probleem naar het andere gekomen. Zodra ik een map open heb staan, of een map wil openen, loopt deze vaak vast, en krijg ik een drwtsn.exe of een explorer.exe bericht dat deze is vastgelopen. Ik heb mijn hele pc gescanned en heb alle windows updates. Ik had hier voor de format nooit last van. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en nog belangrijker, hoe ik dit kan fixen?

Groeten,

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfox314
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:11
Ik heb dat ook gehad maar dat waren specifiek mappen met video's in. Het was toen de windows media player video preview plugin die flipte. Wss is dit iets soortgelijks.
Zet de mapopties eens op klassieke weergave (zonder linkerbalk) en zie wat dat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je ook nog andere meldingen uit je log boeken misschien?
heb je al gezien of het met elke map is of alleen specifieke?
hoe veel geduld heb je?? Klinkt stom maar als je iets te snel ben wil XP soms wel eens narig doen en vast lopen, als je hem rustig op ze dooie gemak alles laat laden gaat het soms beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:59:
krijg je ook nog andere meldingen uit je log boeken misschien?
heb je al gezien of het met elke map is of alleen specifieke?
hoe veel geduld heb je?? Klinkt stom maar als je iets te snel ben wil XP soms wel eens narig doen en vast lopen, als je hem rustig op ze dooie gemak alles laat laden gaat het soms beter.
Nou, niet de geduldigste daarin, maar het rare is dat ik voor de format er nog nooit last van gehad. WMP stond trouwens al op klassieke weergave dus dat was hetn iet. Ik heb ook wat andere topics hierover gelezen, DivX geupdate etc, maar had het probleem weer. Het is trouwens niet met een specifieke map.