Logo overlay op video is groot en blijft lang

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v3NozhVOMLT1dKpOSMTFT4Ka/full.jpg

Zou deze overlay niet iets kleiner kunnen en/of verdwijnen na een seconde of 20? Ik begrijp dat jullie duidelijk willen maken waar de video vandaan komt, maar hij is zo wel érg spammerig imo.

De reden dat dit niet in devtrack staat is omdat ik me eigenlijk afvraag of dit een erg bewuste keuze is of niet, trouwens.

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 15-02-2008 14:57 ]

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:57
+1

Bovendien is deze video niet exclusief voor T.net, dus waarom überhaupt een logo?

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:19:
Bovendien is deze video niet exclusief voor T.net, dus waarom überhaupt een logo?
Dat is gebruikelijk bij elke video, foto, etc., zodat niet de eerstvolgende site die T.net RSS aan heeft staan snel wegrent met de video, om vervolgens 'dé' hits op een onderwerp af te pakken.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:57

Geckoo

Good news, everyone!

Als zij het dan overnemen, nemen ze dan puur alleen de link over of hosten zij het filmpje dan meestal op hun eigen server?

daarnaast, aangezien dit ook te downloaden is via podcast en op de site van C&C zelf, is het nodig dit dan te watermarken?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Geen reactie?

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weekend?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Geckoo schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:09:
Als zij het dan overnemen, nemen ze dan puur alleen de link over of hosten zij het filmpje dan meestal op hun eigen server?
Dat maakt in feite niet uit, maar ik neem aan dat vooral de link overgenomen wordt (bandbreedte besparingen).
daarnaast, aangezien dit ook te downloaden is via podcast en op de site van C&C zelf, is het nodig dit dan te watermarken?
Jazeker, anders gaan andere sites gratis bandbreedte scoren door de filmpjes door te linken naar T.net, zodat het de site zelf niets kost. Het plaatsen van een watermark maakt duidelijk dat de filmpjes niet afkomstig zijn van de site waar het filmpje zichtbaar is. :) Nodig is het dus sowieso.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Bij de volgende zullen we kijken of ie iets transparanter en kleiner kan. Het logo zal in ieder geval wel blijven, mede om te voorkomen dat andere sites 'ons filmpje' embedden zonder dat wij de credits daarvoor krijgen :).
Geen reactie?
Hierbij dus

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Excuses, was vergeten dat het weekend was (werk in de horeca, mijn weekend is doordeweeks).
waarvoor dank :Y

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.