Toon posts:

Licenties bekijken.

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.
Ik loop momenteel stage bij een bedrijf en zoek een programma om te zien welke computer welke en hoeveel licentie's heeft.
Dus een programma dat ik kan gebruiken om via het netwerk een lijst te krijgen met welke persoon/computer welke licentie's voor welke programma's gebruikt.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen :? !!!!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-03 19:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Zoek eens naar Belarc Advisor? Als je dat tooltje runt op een PC krijg je een mooie uitdraai van geinstalleerde software + gebruikte serienummer welke je weer kan checken met het aantal licenties.

Mooi klusje voor een stagiair :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dennahz op 15-02-2008 14:48 ]

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Dennahz schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:48:
Zoek eens naar Belarc Advisor? Als je dat tooltje runt op een PC krijg je een mooie uitdraai van geinstalleerde software + gebruikte serienummer welke je weer kan checken met het aantal licenties.

Mooi klusje voor een stagiair :)
Hahha, tis inderdaad wel leuk:P.
Maar kan je met dat programma ook met behulp van het netwerk bekijken welke licentie's op de andere computers in het bedrijf zitten?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Nou, wat let je om er eens wat over te gaan lezen i.p.v. je vragen te dumpen op een forum.. We verwachte wat eigen inzet hier.. Iets wat je had kunnen lezen in de Het algemeen beleid welke je als het goed is hebt gelezen ten tijde van je registratie.

GoT is geen helpdesk. Bovendien leer je veel meer van je stage als je het zelf uitzoekt..

En daarnaast is Netwerken niet de beste plek om software te bespreken..

[ Voor 31% gewijzigd door Equator op 16-02-2008 14:56 ]

Dit topic is gesloten.