Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Hallo ik ga in augustus afstuderen en ben op het moment bezig met Sogeti om eventueel een stageplek in Ohio te regelen. Alleen het probleem is dat het meer cursussen zijn die gevolgd kunnen worden op de Universiteit van Ohio met wat praktische opdrachten.

Dit voldoet dus niet aan de afstudeereisen van mijn opleiding. De stage moet meer een probleemoplossende stage zijn dat binnen een organisatie wordt uitgevoerd, cursussen volgen is leuk maar is bijzaak.

Nu lijkt dit lastig te worden omdat Sogeti zelf niet echt een vestiging heeft in Ohio en daar meer cursussen verzorgd voor z'n eigen YP's.

Mijn vraag:
heeft er iemand afgestudeerd in het buitenland (liefst richting Informatica), kun je daar misschien iets over vertellen? Hoe ben je daar gekomen? Wat heb je daar gedaan? Hoe is dat bevallen.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Misschien kun je een opdracht kiezen waarbij je werkt voor de club die de trainingen verzorgt. Dus een onderwerp waarbij je die trainingen verbeterd, of onderzoekt in hoeverre ze effectief zijn, of aansluiting bieden bij wat de markt wil.

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 20:07
Ik zit momenteel in steyr bij Profactor. Ze nemen veel buitenlandse stagiaires en afstudeerders aan,(universitair en hbo). Ik ben zelf digitaal Elektrotechnicus in opleiding. (= soort informatica variant van E).
Ik heb via school het adres gekregen en toen is het balletje gaan rollen...

Mail daar eens naar zou ik zeggen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ghannes op 16-02-2008 17:56 ]

Verwijderd

Leg eens contact met een bedrijf als Unit4 Agresso, die zijn in een aantal landen operationeel:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
België 
Canada 
Denemarken 
Duitsland 
Frankrijk 
Nederland 
Noorwegen 
Portugal 
Spanje 
Zweden 
Verenigde Staten 
Verenigd Koninkrijk

Ze bieden (sowieso in Nederland) verschillende afstudeeropdrachten aan, dus wellicht dat ze die in het buitenland ook hebben, wat me niet onlogisch lijkt. Ik heb er overigens zelf geen ervaring mee.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
thnx ! ik ga er eens werk van maken, als er iets nuttigs uitkomt, zal ik het hier wel even posten :)

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
uhh de websites van unit 4 agresso (www.Unit4Agresso.nl ) en profactor (www.profactor.at/) doen het niet.. :?

Iemand anders toevallig nog andere suggesties?

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Frenkpie schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:53:
uhh de websites van unit 4 agresso (www.Unit4Agresso.nl ) en profactor (www.profactor.at/) doen het niet.. :?

Iemand anders toevallig nog andere suggesties?
Hier doen ze het gewoon hoor... misschien hebben ze jouw IP geblokkeerd? ;)

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Bigfoot schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:49:
[...]

Hier doen ze het gewoon hoor... misschien hebben ze jouw IP geblokkeerd? ;)
mja ik zit op school nu, blijkbaar iets mis met het internet, kan nog maar een beperkt aantal websites bezoeken.
Pagina: 1