Toon posts:

Iomega Desktop HDD 1TB wilt niet formateren in HFS+*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vandaag de Iomega Desktop Hard Drive 1TB gekocht welke ja aan kan sluiten via USB. Nu is deze standaard Fat32 geformatteerd. Hij werkt wel, alleen zou ik m het liefst Mac OS geformatteerd hebben.

Ik probeer dit via schijfhulpprogramma te doen, alleen krijg ik iedere keer een error dat de schijf niet geformatteerd kan worden. Heeft iemand dit probleem eerder gehad? Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Thanks...

even voor de duidelijkheid, het gaat om deze:
Afbeeldingslocatie: http://a972.g.akamai.net/7/972/8034/00695611775937/www.iomega-europe.com/img/iom/catalog/131133821_medium.jpg

edit: misschien kan een mod de naam van het topic even bewerken, zo is niet duidelijk dat het een probleem is, thanks...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 13:06 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel gewijzigd van "Iomega Desktop Hard Drive 1TB (USB)" naar "Iomega Desktop HDD 1TB wilt niet formateren in HFS+*". De volgende keer kun je beter een topicreport maken, met de gewenste titel. Dat valt wat meer op :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Kan het zijn dat die disk intern in een RAID 0 staat (2 schijven van 500GB)? Wellicht moet je die eerst verbreken of zo en binnen de MAC OS als RAID 0 definiëren of zo. Aan de grootte te zien zitten er 2 disken in.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb je de instructies uit de handleiding al gevolgd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ook dat had ik al gedaan.

Zelfde verhaal, krijg ook die foutmelding. Ik denk dat ik Iomega maar eens moet contacteren...

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:05
Wat is de exacte error melding?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het al opgelost... grove fout aan mijn kant. Had een verkeerd vinkje staan. Het werkt wel gewoon als je die handleiding volgt.
Pagina: 1