Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[wordpress] uitklappend submenu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al 2 dagen aan het Googlen en de Wordpress site aan het uitpluizen, maar ik kan nergens vinden hoe ik een uitklappend submenu in Wordpress kan krijgen. (dus zoiets als het menu op tweakers.net)

Okee, als er geen plug-ins zijn, dan blijft er maar 1 ding over denk ik:
d.m.v. een PHP script, dat in de header gooien en de stylesheets uitbreiden?

Of zie ik toch wat over het hoofd en is er wel ergens een bestaande plugin / voorbeeld ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 12:45 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waar heb je op gezocht dan? :)
Overigens kan je in je template natuurlijk ook gewoon zelf een CSS hover menu implementeren.
Daarmee kan je vast wel het menu uitklappen, al vraag ik me af waarom je dat binnen WordPress zou willen... :)

Als ik ga [google=CSS hover menu wordpress] krijg ik wel genoeg hits namelijk :)

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 15-02-2008 12:48 ]

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:41
Ik weet natuurlijk niet waar je op gezocht hebt, maar als ik op het volgende zoek krijg ik toch wel aardig wat resultaten die mogelijk iet op kunnen leveren. Of heb je deze allemaal al doorgespit?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet de goede termen gebruikt bij het zoeken zie ik nu :)
Ik zocht op dynamic submenu etc. Maar inderdaad nu verse resultaten om door te spitten.

@GJ-tje: de klant wil het nou eenmaal :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Je kunt toch een menu opzoeken die je wil implementeren en die in je templates verwerken? Natuurlijk moet je wel wat spelen met de PHP van wordpress maar al te moeilijk mag het niet zijn. Wat heb je al geprobeerd? Het is niet de bedoeling om hier alleen een kant en klare plugin te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:10:
Je kunt toch een menu opzoeken die je wil implementeren en die in je templates verwerken? Natuurlijk moet je wel wat spelen met de PHP van wordpress maar al te moeilijk mag het niet zijn. Wat heb je al geprobeerd? Het is niet de bedoeling om hier alleen een kant en klare plugin te vinden.
Ik weet dat dat niet de bedoeling is. Ik heb zelf al veel code in de geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat. Maar de nieuwe links gaven me veel extra informatie. Ik ga het nu eerst met de Suckerfish plugin proberen (dan hoef ik niet opnieuw het wiel uit te vinden), te zien op: http://ryanhellyer.net/20...kerfish-wordpress-plugin/

//edit//
Het is daarmee redelijk gelukt. Met wat hacks zet ik de juiste pagina's hardcoded in de juiste drop-downs (klant gaat toch zelf geen pagina's aanmaken/verwijderen).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 15:26 ]

Pagina: 1