Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Zoals de titel al doet vermoeden zoek ik een device met uitgebreide agenda functionaliteiten (a la outlook, iets minder mag) en een fatsoenlijke mp3 speler functie. Met de laatste bedoel ik minimaal 1 gig (maar dat is tegenwoordig eenvoudig uit te breiden dmv uitbreidingslots) en een goede kwaliteit geluid (goede eq settings en overall sound).

Misschien domme vraag, maar veel meer dan dit en bellen hoeft hij van mij niet te kunnen. Wifi aansluiting zou mooi zijn, maar écht geen must.

Iemand tips? Voor mij is er teveel aanbod om een keus te maken...

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik denk dat je toch in de Sony Ericsson-hoek moet gaan zoeken. Deze telefoons staan nogal bekend om het 'walkman'-gehalte wat ze aan hun telefoons hangen.

Sony Ericsson W910i

Deze bijvoorbeeld.. er staat in de specs dat er een ingebouwde mail-client in zit en een agenda.. maar weet verder niet wat voor eisen je daar aan hangt?

Hecht je toch meer waarde aan een goede organizer dan kan je kijken naar de blackberry of nokia n95(2 / 8gb / n96?)

Tegenwoordig zijn er veel telefoons die alles hebben.. HTC Touch (Dual), Nokia N95 8gb, Blackberry 8820, Sony Ericsson W910i.. verder moet je zelf er echt even induiken wat je persoonlijke voorkeuren verder zijn.. zelf zit ik ook nog erg in dubio welke telefoon ik moet nemen. HTC is namelijk 95% touch-screen.. Blackberry neigt veel naar een pda / organiser, Nokia is volop aan het ontwikkelen en zijn nu al weer nieuwere versie's van die telefoon uit (uiteraard ook weer duurder en vaak niet gratis bij een abonnement) en ik heb zelf nu een Sony Ericsson W800i die aan vervanging toe is.. goede mp3 speler maar de agenda functie stelt niet veel voor. Er zit geen internet-abonnement op dus ik kan niet spreken over e-mailen en internetten...

Hopelijk helpt dit iets ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En toch zal je deze keuze echt geheel zelf moeten maken.

Ga bij een winkel langs, of zoek op sites zoals GSMarena en NieuweMobiel naar telefoons die aan jouw eisen voldoen. Daarna kan je in de desbetreffende topics van de toestellen hier op GoT nog informatie en gebruikers ervaringen lezen.

Als jij je laat adviseren door mensen hier krijg je van elke poster een ander toestel geadviseerd om er onwijs veel toestellen aan jouw eisen voldoen.... En duidelijk gaat het dan niet voor jou worden.

Veel succes met je keuze :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.