Toon posts:

7600GO + Samsung 226BW

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Ik zou graag een Samsung 226BW willen bestellen. Deze gaat de eerste 3 maanden draaien op mijn laptop, daarna ga ik hem gebruiken op een game monster. Ik wilde weten of mijn laptopje het gaat trekken met de volle resolutie van dit scherm ( 1600 x 1050 )

Specs:
1.6 centrino duo, 2GB, 7600GO, 160GB.

Speel voornamelijk WoW world of warcraft. Is dit te spelen op de hoogste resolutie met mijn videokaart?

Alvast dank mensen.

PS, volgens mij heb ik alleen een VGA aansluiting op mijn laptop. Dus hij word VGA aangesloten.

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-04 09:08
1680*1050 is het nog altijd ;) Maar dat gaat hij wel trekken. WOW iig wel andere spelletjes verwacht er niet teveel van maar WOW is niet zo zwaar en kan zelfs op lage resolutie op een onboard 6100 draaien of 6200 wat het was ;)

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Verwijderd

Topicstarter
Gaat het ook geen problemen leveren ivm VGA kabel?

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-04 09:08
Dat zou je na moeten kijken, Ik denk dat die nieuwe samsung een DVI aansluiting heeft. Dan moet je laptop deze ook hebben. Maar vaak hebben laptops VGA aansluiting. Misschien ondersteund je samsung dat ook wel hoor en als dat zo is geeft dat geen enkel probleem. Dus: Zoekse :>

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 09:25
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:47:
Gaat het ook geen problemen leveren ivm VGA kabel?
Nee dat werkt wel. Misschien moet je hooguit op een "auto" knopje drukken op je beeldscherm om hem goed uit te laten lijnen. Dit hoeft bij DVI niet.
Bij mijn beelscherm (Dell 2007FP) ziet DVI er wel duidelijk beter uit, bij VGA wordt het iets minder scherp en de kleuren zijn minder goed.
Maar daar is opzich nog wel prima mee te werken, alleen als het even kan, gebruik dan DVI.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 09:25
Cardo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:55:
Dat zou je na moeten kijken, Ik denk dat die nieuwe samsung een DVI aansluiting heeft. Dan moet je laptop deze ook hebben. Maar vaak hebben laptops VGA aansluiting. Misschien ondersteund je samsung dat ook wel hoor en als dat zo is geeft dat geen enkel probleem. Dus: Zoekse :>
Vrijwel alle beelschermen hebben nog een gewone VGA poort naast een DVI poort.
Net zoals deze Samsung.
Dus dat is het probleem niet.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Het is hier de bedoeling dat je eerst even zelf op zoek gaat voordat je een topci opent. De vragen die je stelt zijn met een beetje zoeken en logisch nadenken ook door jezelf te beantwoorden. Ga dus eerst even zelf aan de slag svp :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.