| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
ik krijg de melding "De bewerking kan niet worden voltooid omdat reservekopie onderdelen niet kunnen worden gewijzigd" als ik een file wil verwijderen via Finder
mijn time machine backup is nu 129 gig...
1
| sudo rm -rf [directory] |
Of time machine daarna nog goed werkt durf ik trouwens niet te zeggen, misschien vindt die het niet zo leuk als ineens een dir weg wordt gekieperd..
Verwijderd
Dat is omdat je in je backup dingen wilt wijzigen. Dat kan niet, je complete backup verwijderen kan prima.whitehouse schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:33:
try it ...
ik krijg de melding "De bewerking kan niet worden voltooid omdat reservekopie onderdelen niet kunnen worden gewijzigd" als ik een file wil verwijderen via Finder
Maar daarin kun je niks wissen (met de finder anyway)Wilko schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:05:
Nou eh, wat heb je zelf al geprobeerd? Als ik mijn Time Machine-schijf open zit daar toch een vrij eenvoudige directorystructuur in...
Het zal wel werken, maar of het een goed idee is (oftewel geen index o.i.d. stuk maakt) vraag ik me nogal af.[J.d.I.] DirtyHarry schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:53:
Misschien kun je in de console de betreffende directories verwijderen:
[..]
Of time machine daarna nog goed werkt durf ik trouwens niet te zeggen, misschien vindt die het niet zo leuk als ineens een dir weg wordt gekieperd..
Dan nu de oplossing:
http://www.macosxhints.co...p?story=20071101005330768
Ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik dit zelf ook niet echt vind uitblinken in UI gemak eerlijk gezegd...
Kan dus wel.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:35:
Dat is omdat je in je backup dingen wilt wijzigen. Dat kan niet
[ Voor 9% gewijzigd door Wilke op 15-02-2008 13:04 ]
Verwijderd
Inderdaad, maar niet in de situatie waar whitehouse zich bevond toen deze foutmelding verscheen.
of ga ik Time Machine dan wel heel erg stressen
[ Voor 24% gewijzigd door whitehouse op 15-02-2008 13:25 ]
Verwijderd
Wat ik ook schitterend vind is dat Time Machine ook applicatief werkt. Je opent iphoto en dan klik je op time machine... hopekee.... time machine is ineens aangepast als iphoto.
Vroeger heb ik tientallen applicaties getest om tot een mooie sync tool te komen. Time machine overklast deze allemaal in gebruiksgemak en meer