Toon posts:

Linksys WRT54GL

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een @ home abbo met een standaard arris router die je van @ home krijgt. Ik heb vandaag een Linksys WRT54GL gekocht, maar krijg internet niet aan de gang, weet iemand hier hoe ik dit moet instellen en deze combinatie wel werkend krijg?

Met Vriendelijke Groet en alvast bedankt!,

Don Bucknall

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
0800-020 0101 is het gratis helpdesk nummer van Linksys, die kunnen je waarschijnlijk prima helpen. De zoekfunctie hier gebruiken is misschien ook een idee, er lopen al tig draadjes over dit type router hier...

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 07:02
Je hoeft niets specifieks in te stellen voor de router, dus waarschijnlijk zit 't probleem niet in de router. Misschien dat je het modem een reset moet geven. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 14-02-2008 23:57 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Flappie
  • Laatst online: 22:48
Jaap-Jan schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:51:
Je hoeft niets specifieks in te stellen voor de router, dus waarschijnlijk zit 't probleem niet in de router. Misschien dat je het modem een reset moet geven. :)
Jahwel. Hij moet de computernaam instellen :)

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 13-03 07:02
Flappie schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:00:
[...]

Jahwel. Hij moet de computernaam instellen :)
Nope, niet meer nodig. ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:45:
Ik heb een @ home abbo met een standaard arris router die je van @ home krijgt. Ik heb vandaag een Linksys WRT54GL gekocht, maar krijg internet niet aan de gang, weet iemand hier hoe ik dit moet instellen en deze combinatie wel werkend krijg?

Met Vriendelijke Groet en alvast bedankt!,

Don Bucknall
Tja, ik zou zeggen, bel de helpdesk van @home, die kunnen je vast en zeker helpen. verder verwachten we wel wat meer informatie en inzet van de users. GoT is namelijk geen helpdesk.

En bovendien is het groeten onder aan een post niet nodig. Iets wat je hier had kunnen lezen.. Het algemeen beleid #reageren

[ Voor 11% gewijzigd door Equator op 15-02-2008 11:48 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.