Ik zit met het volgende probleem, heb al GoT doorgenomen, maar kan niks vinden wat een oplossing zou kunnen bieden voor mijn probleem.
Het volgende is het geval;
Ik heb hier 1 PC en 1 Laptop met Windows Vista Home Premium, als de PC aanstaat, is er gewoon internet, maar zodra ik mijn laptop aanzet valt internet op de PC weg. Dit gebeurt zowel draadloos als bedraad aangesloten. De verbinding blijft wel bestaan, MSN blijft gewoon werken (ook het enige), maar er is geen webpagina meer te openen. Ook kan ik de PC's in het netwerk dan niet meer benaderen.
Na een reboot van de PC werkt alles weer naar behoren.
Wat ik heb geprobeerd om de problemen op te lossen:
Pc/Laptop --> Switch (10/100) (asus) --> Router (wireless) (belkin) --> Modem

Heeft iemand misschien nog ideeën wat ik verder kan proberen/instellen om deze problemen op te lossen?
Het volgende is het geval;
Ik heb hier 1 PC en 1 Laptop met Windows Vista Home Premium, als de PC aanstaat, is er gewoon internet, maar zodra ik mijn laptop aanzet valt internet op de PC weg. Dit gebeurt zowel draadloos als bedraad aangesloten. De verbinding blijft wel bestaan, MSN blijft gewoon werken (ook het enige), maar er is geen webpagina meer te openen. Ook kan ik de PC's in het netwerk dan niet meer benaderen.
Na een reboot van de PC werkt alles weer naar behoren.
Wat ik heb geprobeerd om de problemen op te lossen:
- Bekabeld aansluiten (laptop en PC)
- IP adres vast ingesteld
- DNS vast ingesteld
- IPv6 uitgezet
Pc/Laptop --> Switch (10/100) (asus) --> Router (wireless) (belkin) --> Modem

Heeft iemand misschien nog ideeën wat ik verder kan proberen/instellen om deze problemen op te lossen?
[ Voor 5% gewijzigd door HarryL op 15-02-2008 01:26 ]
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich