Goeie avond,
Ik heb vandaag mijn nieuwe pc in elkaar gesleuteld
Aopen QF50D
OCZ StealthXStream,Retail, 600Watt
Intel Core 2 Quad, Q6600, Socket 775, Boxed
GigaByte GA-P35-DS3R,Retail
OCZ OCZ2P800R22GK, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
Samsung Spinpoint T133, 400 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II
Samsung SH-S203B,OEM, Zwart, Serial ATA150
XpertVision GeForce 8800GT,512MB, GDDR3, PCI Express x16
Nu het probleem; Nadat hij dus eindelijk inelkaar zat wou ik Windows Vista erop zetten.. ( XP ook al geprobeerd, hielp ook niks )
Maar steeds tijdens of voor de instalatie loopt hij vast.. dat deed hij wel een 13 keer.
Nadat ik eindelijk windows erop had staan bleek het nog een hele kunst om bij het inlogscherm te komen.
Want nadat hij dat balkje laad van windows strart hij vrolijk opnieuw op. Ik heb het voor elkaar gekregen om in windows in te loggen en drivers te instaleren, dat mocht ook niet baten
Wat denken jullie dat er mis kan zijn ?
het is mijn eerste PC die SATAII heeft.. dus kan het zijn dat ik de HD in de verkeerde RAID poort heb gedrukt ? en heeft iemand ervaring met de BIOS instellingen ? ( heb 1 HD dus hoe zit dat eigenlijk ? )
Ik ben echt ten einde raad, als iemand mij advies kan geven maak je mij heel blij
Greetz,
Martin Zweep
Ik heb vandaag mijn nieuwe pc in elkaar gesleuteld
Aopen QF50D
OCZ StealthXStream,Retail, 600Watt
Intel Core 2 Quad, Q6600, Socket 775, Boxed
GigaByte GA-P35-DS3R,Retail
OCZ OCZ2P800R22GK, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
Samsung Spinpoint T133, 400 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II
Samsung SH-S203B,OEM, Zwart, Serial ATA150
XpertVision GeForce 8800GT,512MB, GDDR3, PCI Express x16
Nu het probleem; Nadat hij dus eindelijk inelkaar zat wou ik Windows Vista erop zetten.. ( XP ook al geprobeerd, hielp ook niks )
Maar steeds tijdens of voor de instalatie loopt hij vast.. dat deed hij wel een 13 keer.
Nadat ik eindelijk windows erop had staan bleek het nog een hele kunst om bij het inlogscherm te komen.
Want nadat hij dat balkje laad van windows strart hij vrolijk opnieuw op. Ik heb het voor elkaar gekregen om in windows in te loggen en drivers te instaleren, dat mocht ook niet baten
Wat denken jullie dat er mis kan zijn ?
het is mijn eerste PC die SATAII heeft.. dus kan het zijn dat ik de HD in de verkeerde RAID poort heb gedrukt ? en heeft iemand ervaring met de BIOS instellingen ? ( heb 1 HD dus hoe zit dat eigenlijk ? )
Ik ben echt ten einde raad, als iemand mij advies kan geven maak je mij heel blij
Greetz,
Martin Zweep