Media Center in fullscreen blocked input voor andere apps

Pagina: 1
Acties:

• fishtank
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Wanneer WIndows Media Center in fullscreen modus draait en je tegelijkertijd een ander programma actief hebt (bv om blu ray in powerdvd af te spelen of als je met meerdere schermen werkt) staat MCE niet toe dat je met toetsenbord, muis, of afstandsbediening deze programma's kunt bedienen. HIj blokkeert gewwon de input daarvoor.

Iemand een idee voor oplossing of work-around?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

"This behavior is by design".
Die fullscreen mode is erop ingericht dat je die via de remote kan bedienen, dat is min of meer het punt van je MediaCenter.

Dat BR disks met alle geweld in PowerDVD moeten worden afgespeeld lijkt me dan eerder iets wat Cyberlink dient te fixen zodat dat netjes kan integreren als een MediaCenter Plugin.
Maar dat ben ik ;)
Wellicht dat je in de MCconfig wel kan instellen dat niet alle applicaties zich binnen de MC shell moeten houden (da's de default), maar dat deze wel op de voorgrond kunnen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:46:
Dat BR disks met alle geweld in PowerDVD moeten worden afgespeeld lijkt me dan eerder iets wat Cyberlink dient te fixen zodat dat netjes kan integreren als een MediaCenter Plugin.
Kwam dit toevallig tegen, volgens mij precies wat TS zoekt.