Toon posts:

[Leopard] Language pack installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het Spaanse language pack onder Mac OS X nodig. Probleem is dat ik niet weet hoe dit dit moet toevoegen aan een bestaande installatie...

Een upgrade kan niet uitgevoerd worden omdat ik 10.5.2 draai. De enige optie lijkt een complete herinstallatie te zijn... Is er geen andere manier om een taalpack toe te voegen aan Mac OS X? Ik kan niets vinden in de documentatie, op apple.com en via google.com kom ik ook niet echt concrete resultaten tegen...

Je zult begrijpen dat ik niet echt zit te wachten op een complete herinstallatie :P

edit: Oh crap... Ik heb het al gevonden... :X Optional installs kiezen en dan kun je een language pack installeren... :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 20:55 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Standaard worden alle talen geïnstalleerd, tenzij je ze expliciet uitschakeld. Achteraf kun je ze nog installeren met de Leopard DVD en dan Optional Installs.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Waarom kan je die dan niet kiezen via System Preferences -> International -> Language? Heb je de taal zelf handmatig verwijderd?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 20:54:
Standaard worden alle talen geïnstalleerd, tenzij je ze expliciet uitschakeld. Achteraf kun je ze nog installeren met de Leopard DVD en dan Optional Installs.
Heb het inmiddels gevonden :) Tnx voor de reply

En ja, tijdens de installtie heb ik ze uitgevinkt, om ruimte te besparen.