Ik probeer al een tijdje mijn setup van mijn monitoren goed te krijgen, de gewenste setup is als volgt:
Monitor 1 (19" IIYAMA) - nvidia gf 7600GT PCI-e
Monitor 2 (19" IIYAMA) - Ati Radeon 7000 PCI
Monitor 3 (TV, HDMI) - nvidia gf 7600GT
Voorheen draaide ik xp64 met ipv de radeon kaart een s3trio 2mb kaart, alleen trekt zo'n kaartje het niet op 1280*1024. Vandaar dat er nu een ati inzit die iets meer power zou moeten hebben. Het probleem is echter dat ik maar 1 videokaart tegelijk aankrijg. Als ik in de bios de init display op PCI zet doet alleen de ATI kaart het, als ik hem op pci-e zet doet alleen de NVIDIA het.
Vista geeft dan aan dat het apparaat (de videokaart die het dus niet doet) niet start.
Beide videokaarten zijn goed, de pci kaart is zelfs nieuw
Iemand een idee of en hoe ik dit ooit aan de praat ga krijgen?
Ik heb al op driverguide e.d. gezocht naar geschikte drivers voor de radeon, maar alle drivers die ik vind zijn niet geschikt voor 64-bit
Verdere specs:
Mobo: Asus M2n4-sli
GPU: GF7600GT 512mb ddr3, pci-e
GPU2: ATI Radeon 7000 64mb ddr, pci
Monitor 1 (19" IIYAMA) - nvidia gf 7600GT PCI-e
Monitor 2 (19" IIYAMA) - Ati Radeon 7000 PCI
Monitor 3 (TV, HDMI) - nvidia gf 7600GT
Voorheen draaide ik xp64 met ipv de radeon kaart een s3trio 2mb kaart, alleen trekt zo'n kaartje het niet op 1280*1024. Vandaar dat er nu een ati inzit die iets meer power zou moeten hebben. Het probleem is echter dat ik maar 1 videokaart tegelijk aankrijg. Als ik in de bios de init display op PCI zet doet alleen de ATI kaart het, als ik hem op pci-e zet doet alleen de NVIDIA het.
Vista geeft dan aan dat het apparaat (de videokaart die het dus niet doet) niet start.
Beide videokaarten zijn goed, de pci kaart is zelfs nieuw
Iemand een idee of en hoe ik dit ooit aan de praat ga krijgen?
Ik heb al op driverguide e.d. gezocht naar geschikte drivers voor de radeon, maar alle drivers die ik vind zijn niet geschikt voor 64-bit
Verdere specs:
Mobo: Asus M2n4-sli
GPU: GF7600GT 512mb ddr3, pci-e
GPU2: ATI Radeon 7000 64mb ddr, pci
Raar... Is zo gek nog niet