Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HTML] Nieuwsbrief blijft verstuurd worden met attachments

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heren/dames,

Ik ben op dit moment bezig met het maken van een nieuwsbrief voor een bedrijfje.
Ik heb hiervoor een html pagina gemaakt waar ik de plaatjes in deze brief direct gelikt heb
(www.nickstr.nl/50plus/images/plaatjes.jpg inplaats van images/plaatjes.jpg)

Als ik de pagina wil versturen als nieuwsbrief ga ik naar IE 7.0, klik op versturen via mail (outlook express).
Toch verstuurd outlook de plaatjes mee als attachments :/
Iemand een idee?

-Nick

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 11:36

dominic

will code for food

Als MHTML versturen, dan worden de afbeeldingen ge-embed.

of:

De afbeeldingen op een via internet bereikbare server hosten.

[ Voor 38% gewijzigd door dominic op 14-02-2008 16:48 ]

Download my music on SoundCloud

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Outlook express is niet bedoeld voor het verzenden van e-mail nieuwsbrieven. Kijk eens naar een eenvoudige online oplossing zoals www.moshi-toshi.com die bijvoorbeeld ook het uitschrijven van je mailinglist voor je afvangen, stats tracken en je images op de juiste manier embedden en er voor zorgen dat je niet in de spambox terecht komt :)

[ Voor 39% gewijzigd door SchizoDuckie op 14-02-2008 16:55 ]

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is ondertussen opgelost.
Zover ik kan bedenken zat het probleem in Outlook express, na het downloaden van een script voor Entourage werkt alles prima.
Toch bedankt voor de tijd :D

-EDIT-

Toch niet helemaal, de klant die deze nieuwsbrief wil gebruiken gebruikt outlook.
Ik kan hier op een mac niet testen of outlook de zelfde mogelijkheden heeft als het neerkomt op het versturen van HTML e-mails.
Heeft Outlook dus überhaupt wel de mogelijkheden om html mail te versturen?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 17:20 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:06:
Probleem is ondertussen opgelost.
Zover ik kan bedenken zat het probleem in Outlook express, na het downloaden van een script voor Entourage werkt alles prima.
Toch bedankt voor de tijd :D

-EDIT-

Toch niet helemaal, de klant die deze nieuwsbrief wil gebruiken gebruikt outlook.
Ik kan hier op een mac niet testen of outlook de zelfde mogelijkheden heeft als het neerkomt op het versturen van HTML e-mails.
Heeft Outlook dus überhaupt wel de mogelijkheden om html mail te versturen?
Ja, maar vraag niet hoe. Outlook is een van de redenen dat HTML-mailings zich nog in de pre-historie bevinden.

Verwijderd

Outlook is, net zoals de meeste e-mail clients, niet bedoelt voor mailings. Bounces e.d. worden niet afgevangen, en zo is er nog wel meer mis. Ik zou aanraden om een tool te gebruiken die speciaal bedoelt is voor mass mailings.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is nu echt opgelost, Outlook heeft de mogelijkheid om te versturen maar heb de klant aangeraden om een special programma aangeraden voor mass-mailing.

Bedank voor de hulp!
Pagina: 1