Toon posts:

Automatisch opnieuw opstarten na updates uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 856 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer drijft me helemaal tot waanzin... Zet ik een nacht alle scanners aan om mijn computer te checken op vervuiling, word ik wakker en zie ik dat er geen een afgerond is. Blijkt dat die tussendoor opeens opnieuw ging opstarten! Pokke-updates!!

Wie weet hoe je dat automatisch opnieuw opstarten na een update uit kan schakelen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:15:
Wie weet hoe je dat automatisch opnieuw opstarten na een update uit kan schakelen?
Kwestie van je Windows Update instellingen goed regelen :)

Lijkt me nou echt niet zo ingewikkeld dat je daar een rant voor hoeft op te voeren toch? :)
Als je zelf de controle wil houden over wanneer Updates geinstalleerd worden dan stel je dat ook als zodanig in (Notify but do not automatically install).

Dit is wel dusdanig eenvoudig dat dat op deze manier niet echt een topic waardig is - vandaar ook een slotje.

Let erop dat je in het vervolg ook aangeeft voor welke Windows versie je vraag/topic bedoeld is zoals iedereen hier doet en in de Windows Clients - Policy gevraagd wordt.

Kleine moeite, groot plezier.

[ Voor 16% gewijzigd door alt-92 op 14-02-2008 12:23 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 15:34
Windows
Update
Instellingen

Dit topic is gesloten.