Office upgrade van 2003 naar 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 435 views

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-03 10:59
Ik moet 25 computers met een OEM licentie van office 2003 upgrade naar 2007, kan dit?
Iemand ervaring mee? De leverancier zegt dat OEM licenties niet te upgraden zijn alleen de retail versies van 2003.
Klopt dit?
Lijkt me toch stug dat je geen korting kan krijgen als je 2003 al 25 keer hebt gekocht, of ligt dat aan mij?
Krijg een factuur van 25 x 400 euries onder m'n neus geschoven 10 ruggen :S.
Beetje absurt als je het mij vraagt.

Alvast bedankt!

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

Verwijderd

Bel Microsoft?

• pennenlikker
Dat is niet echt mijn vraag, geen zin om te bellen en een uur in de wacht te staan.
Daarom of toevallig iemand dit al een keer heeft gedaan, en hoe zo'n upgrade verloopt/in zijn werk gaat.

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat is niet echt mijn vraag, geen zin om te bellen en een uur in de wacht te staan.
Wie zegt dat de gemiddelde wachttijd een uur is :?

Daarnaast heb je een leverancier, leg die vraag eens voor aan hem :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• pennenlikker
Heb ik al overlegd, dat vertel ik net. hij zegt dat oem licentie niet kan

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Op http://office.microsoft.c...ducts/FX101754511043.aspx staat anders wel:

Producten die voor een upgrade in aanmerking komen:

Microsoft Works 6.0–10; Microsoft Works-suite 2000–2006 of nieuwer; alle 2000–2007 Microsoft Office-programma's of -suites; alle Microsoft Office XP-suites.

Er staat nergens dat je een OEM Office 2007 niet kunt upgraden.

Denk dat het tijd wordt voor een andere leverancier.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Volgens verschillende google bronnen kun je een OEM 2003 versie upgraden met een FPP upgrade versie. Dit heeft mij in totaal wel 1 minuut gekost om te vinden, daarnaast zijn er genoeg bedrijven die ha ndelen in licenties die dit wel weten. bv. license-trader.nl
Question: Does my customer’s copy of Office OEM qualify for an FPP Office 2007 upgrade?

Answer: Yes, a copy Office OEM does qualify for an FPP Office 2007 upgrade. You must install the upgrade on the same machine as the OEM licensed device; you cannot move the OEM Office qualifying licence to a new machine and then use and FPP Office 2007 upgrade to upgrade the system.
Waarom wil je eigenlijk over naar Office 2007 ? Hoewel ik het hier zelf ook gebruik werkt 2003 als een zonnetje.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 11:12 ]

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-03 18:07

ODF

Je krijgt ook pas zakelijke ondersteuning van Microsoft als je je Windows OEM installatie update met een upgrade van hetzelfde kaliber, ditzelfde kan ook met een OEM versie van Office. Ik raad je aan met Microsoft te bellen want dat uur (zijn uw woorden) in de wacht staan scheelt je klauwen met geld.

Ik heb de upgrades al zien liggen voor 275 euro incl. BTW.

[ Voor 9% gewijzigd door ODF op 14-02-2008 11:17 ]

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

• lier
  • Laatst online: 15-04 21:44

lier

MikroTik nerd

Even wat vrij klikken op de Microsoft website leverde mij deze pagina op. Volgens mij staat daar je antwoord !?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• pennenlikker
Top bedankt, heb de offerte net binnen van lt, 6350 euries:)

Scheel toch bijna 4 ruggen, zal m'n baas vrolijk van worden denk ik haha
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:08:
Volgens verschillende google bronnen kun je een OEM 2003 versie upgraden met een FPP upgrade versie. Dit heeft mij in totaal wel 1 minuut gekost om te vinden, daarnaast zijn er genoeg bedrijven die ha ndelen in licenties die dit wel weten. bv. license-trader.nl

[...]

Waarom wil je eigenlijk over naar Office 2007 ? Hoewel ik het hier zelf ook gebruik werkt 2003 als een zonnetje.

Verwijderd

pennenlikker schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:26:
Top bedankt, heb de offerte net binnen van lt, 6350 euries:)

Scheel toch bijna 4 ruggen, zal m'n baas vrolijk van worden denk ik haha

[...]
Neem toch nog even contact op met Microsoft zelf, misschien kunnen zij een beter prijsje geven ;)

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Slotjes staan er niet voor niets.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.