Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Daarom of toevallig iemand dit al een keer heeft gedaan, en hoe zo'n upgrade verloopt/in zijn werk gaat.
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Wie zegt dat de gemiddelde wachttijd een uur isDat is niet echt mijn vraag, geen zin om te bellen en een uur in de wacht te staan.
Daarnaast heb je een leverancier, leg die vraag eens voor aan hem
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Producten die voor een upgrade in aanmerking komen:
Microsoft Works 6.0–10; Microsoft Works-suite 2000–2006 of nieuwer; alle 2000–2007 Microsoft Office-programma's of -suites; alle Microsoft Office XP-suites.
Er staat nergens dat je een OEM Office 2007 niet kunt upgraden.
Denk dat het tijd wordt voor een andere leverancier.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Waarom wil je eigenlijk over naar Office 2007 ? Hoewel ik het hier zelf ook gebruik werkt 2003 als een zonnetje.Question: Does my customer’s copy of Office OEM qualify for an FPP Office 2007 upgrade?
Answer: Yes, a copy Office OEM does qualify for an FPP Office 2007 upgrade. You must install the upgrade on the same machine as the OEM licensed device; you cannot move the OEM Office qualifying licence to a new machine and then use and FPP Office 2007 upgrade to upgrade the system.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 11:12 ]
Ik heb de upgrades al zien liggen voor 275 euro incl. BTW.
[ Voor 9% gewijzigd door ODF op 14-02-2008 11:17 ]
Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!
Eerst het probleem, dan de oplossing
Scheel toch bijna 4 ruggen, zal m'n baas vrolijk van worden denk ik haha
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:08:
Volgens verschillende google bronnen kun je een OEM 2003 versie upgraden met een FPP upgrade versie. Dit heeft mij in totaal wel 1 minuut gekost om te vinden, daarnaast zijn er genoeg bedrijven die ha ndelen in licenties die dit wel weten. bv. license-trader.nl
[...]
Waarom wil je eigenlijk over naar Office 2007 ? Hoewel ik het hier zelf ook gebruik werkt 2003 als een zonnetje.
Verwijderd
Neem toch nog even contact op met Microsoft zelf, misschien kunnen zij een beter prijsje gevenpennenlikker schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:26:
Top bedankt, heb de offerte net binnen van lt, 6350 euries:)
Scheel toch bijna 4 ruggen, zal m'n baas vrolijk van worden denk ik haha
[...]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit topic is gesloten.
![]()