Verwijderd

Topicstarter
Bij elke computer die ik tot nu toe heb gebruikt zorg ik altijd dat alles in het start menu en de quick-launch netjes staat zoals ik het wil, dat wil dus zeggen dat ik in het start menu enkel folders heb zoals "Multimedia" "Office" "Development" "Internet" en dergelijke en geen enkele link buiten die folders. Op mijn quick launch staan nu enkel "Show Desktop" "Firefox" en "Thunderbird" en dat probeer ik zo te houden.

Nu is het zo dat telkens als Windows update's heeft geïnstalleerd het overal shortcuts naar IE neerpoot en ik die dus telkens weer moet gaan verwijderen, vooral gezien ik niet wil dat andere personen (lees: vriendin) IE gebruiken op mijn PC
(ze vind FF maar niks en dit stimuleert haar om haar eigen PC te gebruiken ;))

Nu heb ik toch al rondgezocht op het internet en in de help en de settings van het update-gedoe, maar ik vind nergens een manier om dit blokkeren. Is er een eenvoudige manier om dit te doen of leg ik me er beter bij neer dat ik dit na elke update moet doen ?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik gebruik zelf ook FF en geen IE7, maar ik heb me neergelegd bij het feit dat er een icoontje in mn quickstart staat. Gelukkig ben ik zelf ook de enige gebruiker van de pc. Ik heb nergens snel kunnen vinden waar ik het uit kan schakelen..

• fennepa
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-06 20:22
semi off topic:
ik word er helemaal kriegel van dat alle koppelingen die ik open via de sitebar van Google altijd via IE geopend worden, zelfs als ik in de config aangegeven heb dat ik IE NOOIT wil gebruiken.